Nasz klient to rozwijająca się firma IT, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania z wykorzystaniem technologii cloud native oraz podejścia DevOps, wspierając średnie i duże przedsiębiorstwa w cyfrowej transformacji. Firma dostarcza zaawansowane rozwiązania IT dla branż takich jak motoryzacja, ubezpieczenia, finanse i bankowość.
Jeśli szukasz ambitnego wyzwania, które pozwoli Ci rozwijać się w branży technologicznej i działać na międzynarodową skalę – aplikuj i dołącz do zespołu!
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie międzynarodowych klientów w Europie i USA – aktywne docieranie i budowanie relacji z średnimi i dużymi firmami (głównie z branży finansowej, bankowej i ubezpieczeniowej)
- Prowadzenie sprzedaży doradczej – analiza potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań
- Wykorzystywanie CRM HubSpot do zarządzania procesem sprzedaży i raportowania efektów działań
- Uczestnictwo w międzynarodowych eventach i spotkaniach z klientami – kilkudniowe delegacje raz na kwartał
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych
- Znajomość rozwiązań softwarowych i customizowanych produktów IT
- Umiejętność nawiązywania relacji z dużymi organizacjami oraz prowadzenia sprzedaży doradczej.
- Gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Mile widziana doświadczenie w branży BFSI
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 20 000 zł netto + VAT na B2B lub odpowiednik na umowie o pracę + system premiowy
- Elastyczną formę pracy - możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej w jednym z biur w Krakowie, Wrocławiu lub Białymstoku.
- Szansę na rozwój i awans – rozwijasz się razem z organizacją, mając realny wpływ na jej kształt.
- Szkolenia, spotkania integracyjne i wsparcie w budowaniu Twojej kariery.
- Benefity w postaci kafeterii MyBenefit, pakietu Luxmed i zniżek do platformy Wellbee
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.