Naszym klientem jest firma specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla przedszkoli i żłobków. Głównym produktem jest aplikacja, która umożliwia m.in. zarządzanie dziennikiem elektronicznym, rozliczeniami, komunikacją z rodzicami, ewidencją czasu pracy kadry oraz procesem rekrutacji.
Poszukujemy Doradcy Handlowego Klienta, który będzie odpowiedzialny za obsługę zapytań przychodzących i zarządzanie całym procesem sprzedaży od pierwszego kontaktu po finalizację.
Zakres obowiązków
- Aktywna sprzedaż rozwiązań informatycznych dla przedszkoli i żłobków
- Zarządzanie procesem sprzedaży od pierwszego kontaktu do finalizacji
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami o różnym poziomie świadomości
- Budowanie argumentacji sprzedażowej opartej na wartościach i korzyściach oferowanych rozwiązań
- Skuteczne prezentowanie i uzasadnianie wartości produktów
- Śledzenie przebiegu procesu sprzedaży i konsekwentne kontraktowanie kolejnych kroków
- Utrzymywanie relacji z klientami
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze komunikacji
- Umiejętność budowania przekonującej argumentacji
- Rozumienie istoty raportowania/ doświadczenie w pracy z CRM
- Umiejętność podążania za klientem w całym procesie sprzedaży
Mile widziane:
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technologicznych/SaaS
- Znajomość rynku edukacyjnego (przedszkola, żłobki, instytucje publiczne)
- Umiejętność organizacji pracy własnej w warunkach dużej liczby zadań o zróżnicowanym charakterze i priorytecie
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie w wysokości 6 800 – 9 000 zł brutto + premia na UoP/UZ lub 8 200 – 10 900 zł + premia na B2B
- Pracę hybrydową (4/1) w biurze w Krakowie
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: laptop, słuchawki
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.