HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.
Naszym klientem jest polska firma o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży wyrobów spożywczych. To przedsiębiorstwo rodzinne z wieloletnią historią, które z sukcesem łączy rzemieślniczą jakość z nowoczesnym podejściem do biznesu.W związku z dalszym rozwojem firmy oraz potrzebą optymalizacji i rozbudowy procesów sprzedaży, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży, która przejmie odpowiedzialność za strategię, zespół i wyniki sprzedażowe firmy w Polsce i za granicą.
Zakres obowiązków
Zarządzanie działem sprzedaży (branża FMCG)
Zarządzanie sprzedażą produktów spożywczych na rynku krajowym oraz zagranicznym
Optymalizacja procesów sprzedażowych oraz rozwój relacji z klientami sieciowymi i zagranicznymi
Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i KPI, zarządzanie zespołem sprzedaży oraz ciągłe doskonalenie jakości obsługi klienta
Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami oraz wdrażanie nowych partnerstw
Zapewnienie wzrostu sprzedaży i marżowości
Analiza działań sprzedażowych
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie na stanowisku dyrektora sprzedaży (min. 5 lat)
Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą do klientów z kanału nowoczesnego (sieci handlowe) oraz eksportu
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym
Umiejętność łączenia celów strategicznych zarządu z operacyjnym zarządzaniem zespołem
Umiejętność analizy danych korzystając z nowoczesnych narzędzi i podejmowania decyzji na podstawie wskaźników
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne oraz zdolność do budowania zaufania i nawiązywania relacjiMile widziane
Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B w firmie produkcyjnej z branży FMCG
Oferujemy
Realny wpływ na rozwój firmy, produktów i strategii sprzedaży
Pracę stacjonarna w siedzibie Firmy koło Rzeszowa, a po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
Umowę B2B lub Umowę o pracę
Wynagrodzenie 20 000 – 24 000 zł netto na FV + premia lub odpowiadająca temu kwota na umowę o pracę
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy z kartą flotową
Pracę od poniedziałku do piątku w ruchomym systemie czasu pracy
Benefity w postaci dofinansowania do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty multisport
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty