Dyrektor sprzedaży FMCG
Naszym klientem jest polska firma z sektora FMCG, działająca od 2016 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości wyrobów spożywczych opartych wyłącznie na naturalnych składnikach. Organizacja wywodzi się z segmentu rzemieślniczego, konsekwentnie rozwija skalę działalności i inwestuje w nowoczesne linie produkcyjne. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży B2B oraz planowanym wejściem do kanału nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Sprzedaży B2B.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i wdrożenie strategii sprzedaży m.in. kremów orzechowych w skali ogólnopolskiej, rozwój współpracy z dystrybutorami i sieciami handlowymi oraz ustrukturyzowanie pracy zespołu handlowego
Sprzedaż produktów do dystrybutorów, hurtowni oraz sieci handlowych w kanale nowoczesnym i tradycyjnym
Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży B2B w skali ogólnopolskiej
Zarządzanie i rozwój zespołu sprzedaży terenowej (obecnie 2 osoby, docelowo 3)
Planowanie pracy zespołu, mentoring, wsparcie w wizytach handlowych i negocjacjach z kluczowymi klientami
Budowanie i rozwijanie relacji z dystrybutorami, hurtowniami oraz partnerami HoReCa
Analiza danych sprzedażowych i wdrażanie działań zwiększających efektywność i wolumen sprzedaży
Optymalizacja procesów sprzedażowych i dostosowywanie modelu współpracy do etapu rozwoju firmy
Współpraca z działami marketingu, produkcji, logistyki, finansów i R&D
Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań z kluczowymi partnerami
Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B w branży FMCG
Znajomość kanału nowoczesnego i tradycyjnego oraz współpracy z dystrybutorami
Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedaży oraz skalowaniu wolumenu
Umiejętność budowania planów sprzedażowych, prognoz i polityk premiowych
Wysokie kompetencje analityczne i umiejętność pracy na danych sprzedażowych
Doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołu handlowego
Umiejętność delegowania zadań i budowania odpowiedzialności w zespole
Wysokie kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne
Współpracę w oparciu o kontrakt B2B (preferowany) lub UoP
Wynagrodzenie 20 000 – 25 000 zł netto + VAT + premia
Pracę w modelu hybrydowym i mobilnym z biurem w Krakowie (ok. 1 dzień w tygodniu w biurze)
Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy również do użytku prywatnego
Realny wpływ na strategię sprzedaży i procesy w całej organizacji
Kluczową rolę w wykorzystaniu potencjału nowej linii produkcyjnej i rozwoju nowych rynków
Bezpośrednią współpracę z zarządem i pozostałymi managerami
Pełne wdrożenie w organizację obejmujące produkcję, sprzedaż, dystrybucję i systemy
Środowisko oparte na samodzielności, zaufaniu i partnerskiej współpracy
Pracę w firmie, która łączy rzemieślniczną jakość z ambicją skalowania na rynek ogólnopolski
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Dyrektor sprzedaży FMCG
Dyrektor sprzedaży FMCG