Naszym klientem jest firma specjalizująca się w sprzedaży poleasingowych serwerów oraz akcesoriów komputerowych. Firma kieruje swoją sprzedaż do klientów biznesowych, a jej wyróżnikiem jest wysoka wiedza techniczna oraz silna orientacja na potrzeby klienta. Obecnie firma wchodzi w nowy etap rozwoju - porządkuje procesy, wdraża struktury i buduje strategię sprzedażową. Poszukujemy więc osoby, która pomoże stworzyć fundamenty dla skalowalnego działu sprzedaży.
Zakres obowiązków
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej
- Definiowanie i egzekucja procesów, procedur oraz KPI
- Rozwój zespołu sprzedażowego (obecnie 3 osoby na pokładzie)
- Budowanie i rozwijanie relacji z klientami B2B
- Integracja działań sprzedażowych z marketingiem
- Praca w nurcie doradczym i edukacyjnym – nie transakcyjnym
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedaży B2B
- Umiejętność budowania i wdrażania procesów sprzedażowych
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B
- Doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży
- Umiejętność monitorowania działań sprzedażowych, rozwijania kompetencji pracowników i egzekwowania celów
- Zrozumienie podstaw marketingu (doświadczenie we współpracy z działem marketingu)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Lekkość w nauce nowych zagadnień i gotowość do ciągłego rozwoju
- Mile widziane doświadczenie w branży IT lub technologicznej
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie - 18 000 – 22 000 zł netto + VAT (B2B) lub 15 000 - 18 000 zł brutto (UoP) + premia
- Narzędzia pracy: telefon i komputer
- Praca stacjonarna w biurze w Poznaniu
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość udziału w szkoleniach i realny wpływ na rozwój firmy
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania online z klientem, a następnie w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją.