Naszym klientem jest firma produkująca gadżety reklamowe. Jej klientami są głównie agencje reklamowe, PR oraz segment retail na rynkach zagranicznych.
Ze względu na dynamiczny rozwój firmy poszukiwana jest osoba na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Jeżeli masz doświadczenie w budowaniu lejków sprzedażowych w oparciu o proces zakupowy klienta, umiejętność rekrutowania i rozwijania efektywnych zespołów, delegowania i rozliczania z zadań i dostarczania klarownych wytycznych – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków
- Zarządzanie sprzedażą produktów reklamowych do klienta zagranicznego
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji na poziomie C-level
- Tworzenie procesu oraz strategii sprzedaży i marketingu
- Budowanie i rozwijanie zespołu sprzedaży oraz marketingu
- Zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu sprzedażowego
- Delegowanie i rozliczanie zadań pracowników
- Budowanie lejków marketingowych
- Analiza danych oraz raportowanie do zarządu
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą produktów do klienta biznesowego z sektora retail i branży reklamowej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży i marketingu
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą zewnętrznych agencji
- Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów
- Doświadczenie w tworzeniu strategii sprzedażowej i marketingowej
- Doświadczenie w koordynowaniu kampanii marketingowych
- Umiejętność wyznaczania KPI zespołom
- Kompetencje w identyfikacji trendów i interpretacji danych
- J. angielski na poziomie B2
Mile widziane:
- Doświadczenie w tworzeniu narzędzi monitorowania działań zespołu
Oferujemy
- Pracę stacjonarną w biurze w Białymstoku – po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Wynagrodzenie 20 000 zł netto na FV + premia
- Niezbędne narzędzia pracy - telefon, komputer
- Benefity w postaci ubezpieczenia grupowego oraz własnej sali treningowej i zajęć z trenerem
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.