HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.
Nasz klient to jeden z większych europejskich graczy w branży redystrybucji odzieży outletowej. Firma pozyskuje końcówki kolekcji oraz zwroty od znanych marek, sortuje je i sprzedaje dalej – do właścicieli małych sklepów, sieci detalicznych i hurtowni w Polsce, Europie, krajach arabskich i Afryce Północnej.Obecnie firma przygotowuje się do uruchomienia kanału e-commerce B2B, który zautomatyzuje obsługę mniejszych klientów. Równolegle rozwijane są działania digitalowe, edukacyjne oraz budowa rozpoznawalnej marki handlowej.To bardzo dobry moment, by dołączyć do organizacji w fazie transformacji i realnego wzrostu.
Zakres obowiązków:•
Projektowanie i wdrażanie lejków marketingowych w modelach B2B, B2B2B i B2B2C
Budowa zintegrowanego środowiska digitalowego (m.in. GA4, GTM, GSC, CRM, marketing automation)
Opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla marki handlowej
Planowanie i rozwój kanału e-commerce B2B
Projektowanie i prowadzenie kampanii lead generation w kanałach Meta, Google Ads, TikTok, LinkedIn
Tworzenie i lokalizacja treści marketingowych w języku polskim i angielskim
Zarządzanie obecnością marki w social mediach w różnych regionach świat
Planowanie i prowadzenie działań PR i media relations
Samodzielna realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem AI i podwykonawców
Przygotowanie systemu zarządzania zadaniami i KPI dla przyszłego zespołu
Rekrutacja, wdrożenie i rozwój małego zespołu marketingowego od 2026 roku
Poszukiwane kompetencje:
Doświadczenie w marketingu B2B/B2B2C
Praktyczna znajomość performance marketingu, lejków sprzedażowych, marketing automation
Umiejętność obsługi narzędzi martech (GA4, CRM, automation, ads)
Doświadczenie w budowie i skalowaniu e-commerce B2B (mile widziane w branży outlet/FMCG)
Biegłość w mierzeniu efektywności i optymalizacji kampanii (Looker, Power BI, itp.)
Znajomość i entuzjazm wobec wykorzystania AI w marketingu (SEO, content, automation)
Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii komunikacyjnych i brandowych
Umiejętność działania operacyjnego „na froncie” bez dedykowanego zespołu
Wysoki poziom samodzielności, elastyczności i zwinności (agile mindset)
Język angielski min. B2 – do codziennej pracy z treściami i kampaniami globalnymi
Oferujemy:
Wynagrodzenie 20–25 tys. zł netto (B2B) + system premiowy
Możliwość realnego wpływu na markę i przyszłość branży
Praca w modelu hybrydowym – 4 dni w biurze (Sokołów / Janki), 1 dzień zdalnie
Laptop, telefon, karta Multisport, szkolenia, współpraca z SellWise, test Gallupa
Codzienna współpraca z założycielem firmy
Nowoczesne środowisko pracy (Trello, Slack, Jira, GA4, GTM, ekosystem Google)•
Przestrzeń do eksperymentowania z AI i nowoczesnym martech•
Możliwość zbudowania własnego zespołu marketingowego od podstaw
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty