Kierownik działu Obsługi Klienta i Administracji
Naszym klientem jest firma z branży doradczo-prawnej prowadzącą obsługę spraw klientów, współpracując z kancelariami partnerskimi i zespołami specjalistów. W związku z rozwojem procesów obsługi i administracji poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta i Administracji.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, doskonalenie procesów operacyjnych oraz wdrażanie usprawnień wpływających na jakość obsługi i efektywność działania działu.
Zakres obowiązków
Zarządzanie zespołem obsługi klienta i administracji, obejmującym kilkanaście osób
Nadzór nad bieżącą obsługą klientów - korespondencją, kontaktami telefonicznymi i obiegiem dokumentów
Projektowanie i wdrażanie procesów obsługowych oraz definiowanie KPI
Analiza danych operacyjnych i raportów w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnień
Wdrażanie automatyzacji procesów i nowych rozwiązań systemowych (CRM, digitalizacja obiegu dokumentów)
Współpraca z działem prawnym, kancelariami partnerskimi i zespołem sprzedaży w zakresie koordynacji działań klientów
Budowanie standardów komunikacji z klientem oraz nadzór nad jakością rozmów i przepływem informacji
Usprawnianie modelu prowizyjnego i motywacyjnego zespołu we współpracy z HR i Dyrekcją
Wymagane kompetencje
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta i administracji
Praktyka w tworzeniu i wdrażaniu procesów oraz monitorowaniu KPI
Umiejętność pracy z danymi - analiza raportów, wyciąganie wniosków i przekładanie ich na działania
Doświadczenie we wdrażaniu automatyzacji i pracy z narzędziami CRM
Umiejętność skutecznego delegowania i egzekwowania zadań
Zdolność budowania zaangażowania i rozwijania kompetencji zespołu
Komunikatywność, asertywność i konsekwencja w działaniu
Odwaga w podejmowaniu decyzji i gotowość do wprowadzania zmian
Oferujemy
Umowę B2B – długofalową współpracę w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
Wynagrodzenie 14 000 – 16 000 zł netto + VAT + premia
Pracę stacjonarną w Poznaniu z możliwością 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu
Sprzęt służbowy: laptop, telefon
Elastyczne godziny pracy
Wsparcie wdrożeniowe i operacyjne
Dostęp do materiałów szkoleniowych, prezentacji i systemów wspierających zarządzanie zespołem
Partnerską atmosferę pracy - kultura oparta na szczerości, efektywnej komunikacji i odpowiedzialności
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w strategicznych projektach usprawniających organizację
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Kierownik działu Obsługi Klienta i Administracji
Kierownik działu Obsługi Klienta i Administracji