Naszym klientem jest firma produkująca urządzenia SMART, specjalizująca się w systemach kontroli ogrzewania, ale oferująca także inne rozwiązania, takie jak kamery czy wtyczki sieciowe. W związku z rozwojem strategii marketingowej w organizacji, poszukujemy Koordynatora Marketingu, który obejmie samodzielną rolę w zespole marketingu i będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami marketingowymi.
Zakres obowiązków
- Proaktywne inicjowanie i realizacja kampanii marketingowych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie klientów
- Kontakt z klientami zagranicznymi oraz tworzenie komunikacji marketingowej w języku angielskim
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Dostosowywanie działań do specyfiki branży
- Współpraca z działem handlowym
- Docelowo koordynowanie pracy zespołu marketingowego
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi (organizacja promocji, eventów, kampanii marketingowych, współpraca z partnerami i dystrybutorami)
- Proaktywne podejście do planowania i wdrażania działań marketingowych
- Znajomość procesów marketingowych i umiejętność ich efektywnego wykorzystania w celu wsparcia sprzedaży
- Kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań marketingowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (praca na 20 rynkach europejskich, kontakt z klientami zagranicznymi)
- Mile widziane: doświadczenie w branży technicznej, szczególnie w obszarze SMART Home lub instalacji grzewczych, umiejętność koordynowania zespołu
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 10 000 – 12 000 zł netto na FV lub odpowiadająca temu kwota brutto na umowie o pracę
- Praca stacjonarna w biurze w Kobielicach (po okresie wdrożenia możliwa praca hybrydowa - minimum 1 dzień w tygodniu w biurze)
- Elastyczny czas pracy
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop i telefon
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.