Naszym klientem jest firma specjalizująca się w sprzedaży opakowań tekturowych oraz produktów do pakowania, dedykowanych branży e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz rosnącym zapotrzebowaniem na nasze usługi, poszukujemy osoby na stanowisko Lidera Biura Obsługi Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowa w tworzeniu i nadzorowaniu procesów oraz standardów obsługi klienta. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta nie zwlekaj – APLIKUJ!
Zakres obowiązków
- Stworzenie procesów oraz standardów obsługi klienta w firmie sprzedające gotowe oraz customizowane produkty do klienta z branży e-commerce
- Budowanie oraz efektywne zarządzanie zespołem działu biura obsługi klienta biznesowego
- Współudział w tworzeniu systemu premiowego dla zespołu
- Koordynacja działań BOK oraz ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Analiza danych, tworzenie raportów oraz dostosowanie strategii do wyników
- Negocjacje z kluczowymi klientami
- Wdrażanie narzędzi do raportowania i monitorowania pracy
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie na stanowisku kierownika/lidera/managera zespołu obsługi klienta biznesowego
- Doświadczenie w tworzeniu procesów oraz standardów pracy w dziale obsługi klienta
- Doświadczenie w budowaniu zespołu obsługi klienta
- Doświadczenie w współpracy z klientem biznesowym z branży e-commerce
- Umiejętność wdrażania narzędzi do raportowania pracy
Oferujemy
- Pracę w otwartej na inicjatywy i dającej swobodę Firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
- Wynagrodzenie w wysokości 10 000 - 13 000 zł brutto na umowę o pracę lub odpowiadająca temu kwota na umowę B2B
- Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Rudzie Śląskiej
- Niezbędne narzędzia pracy tj. komputer, telefon
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- Benefity w postaci dofinansowania do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia oraz premii świątecznej
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania online z klientem, a następnie w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją.