Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się polska firma, która od ponad dekady z sukcesem działa w obszarze Przemysłu 4.0, dostarczając nowoczesne technologie 3D dla przedsiębiorstw i instytucji. Firma specjalizuje się w kompleksowej implementacji innowacyjnych rozwiązań – od projektowania i inżynierii odwrotnej, przez usługi druku 3D, aż po zaawansowane systemy drukarek i skanerów 3D.
Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem i dalszą ekspansją rynkową, firma poszukuje doświadczonego Managera/Szefa Marketingu B2B.
Zakres obowiązków
• Współtworzenie strategii firmy i komunikacji marketingowej opartej o buyer personę oraz propozycję wartości
• Budowa lejków marketingowych do generowania leadów B2B dopasowanych do procesu zakupu oraz przemyślaną i przetestowaną komunikacją opartą o propozycję wartości dla odpowiedniej buyer persony
• Współpraca z agencjami marketingowymi w zakresie kampanii PPC, SEO
• Porządkowanie i układanie pracy w dziale marketingu, aby sprawnie realizować działania taktyczno-operacyjne.
• Analiza efektywności działań w oparciu o dobrze skonfigurowaną analitykę internetową (GA4), marketing automation oraz ustalone KPI
• Testowanie efektywności kampanii i przyjętych hipotez, które przekładają się na realne wyniki finansowe
• Bieżąca współpraca z działem handlowym i działem usług
• Stała współpraca z Zarządem - udział w burzy mózgów dotyczących pomysłów na kampanię, dotarcia do nowych branż, budowania strategii
Poszukiwane kompetencje
• Doświadczenia w marketingu B2B najlepiej w branży przemysłowej, produkcyjnej lub w sprzedaży produktów lub usług z długim cyklem sprzedażowym
• Proaktywność w działaniu tzn. wychodzenie z inicjatywą oraz pomysłami na kampanie, lejki marketingowe zgodnie z ustaloną strategią
• Umiejętności komunikacyjne - ważne w planowaniu i koordynowaniu wspólnych kampanii marketingowych oraz w bezpośrednich rozmowach z klientami w celu analizy ich potrzeb, propozycji wartości i ścieżki zakupowej
• Praktyczna znajomość narzędzi marketingu tj. Google Analytics 4 + GTM, Looker Studio, Google Ads, Facebook Ads, SEO, LinkedIn Ads,
• Znajomość marketing automation (np. Getresponse) oraz umiejętność wykorzystania narzędzia w przemyślanym lejku marketingowy B2B oraz budowa scenariuszy automatyzacji
• Umiejętność zarządzania zespołem oraz przekładania wspólnie ułożonej strategii na działania taktyczno-operacyjne dla całego zespołu (praca np. w Asanie lub innym narzędziu ułatwiającym zarządzanie projektami)
• Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2 umożliwiającą swobodną komunikację
Oferujemy
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
• Wynagrodzenie wysokości 17 000 zł netto + VAT lub 14 000 zł brutto na UoP + system premiowy
• Bardzo dobrą współpracę między działami - zarówno właściciele jaki i dyrektorzy dobrze rozumieją specyfikę i trudności marketingu B2B oraz konieczną współpracę między handlem a marketingiem
• Wsparcie praktyczne i merytoryczne Zarządu w budowie marketingu B2B, a także pomoc w rozwoju strategii, analizie buyer persony i propozycji wartości
• Realną siłę sprawczą i wpływ na rozwój firmy
• Możliwość pracy hybrydowej w Krakowie, ale na początku częściej praca stacjonarna, aby lepiej się poznać, wdrożyć i dobrze poukładać działania marketingu
• Niezbędne narzędzia do pracy - czyli telefon, laptop oraz wszystkie najważniejsze narzędzia marketingowe
• Benefity w postaci opieki zdrowotnej PZU oraz karty Multisport
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Netto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną