Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się grupa operująca w branży e-commerce i imporcie towarów z Azji, kierująca swoją ofertę zarówno do klientów B2B, jak i B2C. Firma obsługuje różne segmenty rynku – od niezależnych sprzedawców Allegro, właścicieli sklepów internetowych, przez dystrybutorów i hurtownie, po klientów indywidualnych. W związku z rozbudową struktur i dalszym rozwojem marki, poszukujemy osoby, która obejmie rolę Marketing Managera i poprowadzi rozwój obszaru marketingu w organizacji.
Zakres obowiązków
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej (B2B i B2C) dla marki głównej i nowych marek w grupie
• Budowanie oraz rozwój zespołu marketingowego (5–10 osób) – rekrutacja, onboarding, zarządzanie
• Koordynacja kampanii marketingowych (online i offline)
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Tworzenie i optymalizacja lejków marketingowych i content marketingowych
• Współpraca z podwykonawcami, agencjami, influencerami i partnerami zewnętrznymi
• Rozwój obecności marki w social mediach (Meta, TikTok, YouTube, LinkedIn)
• Nadzór nad analityką marketingową (GA4, HubSpot, itp.)
• Wsparcie działań sprzedażowych i wdrażanie strategii go-to-market
Wymagane kwalifikacje
• Minimum 2–3 lata doświadczenia w marketingu B2B oraz e-commerce
• Doświadczenie w budowie i zarządzaniu zespołem marketingowym
• Praktyczna znajomość marketingu produktowego i digital marketingu
• Umiejętność analizy danych marketingowych i pracy z narzędziami (GA4, HubSpot, Asana, itp.)
• Doświadczenie w zarządzaniu projektami i współpracy z podwykonawcami
• Doświadczenie w social mediach i content marketingu
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
• Mile widziane: doświadczenie w marketingu międzynarodowym, influencer marketingu i event marketingu
• Znajomość nowoczesnych narzędzi, w tym AI - będzie dużym atutem
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie z realnym wpływem na strategię marketingową
• Możliwość pracy hybrydowej (wstępnie 2–3 dni w biurze w Olkuszu, ale jesteśmy elastyczni)
• Wynagrodzenie 17–21 tys. netto + VAT (lub odpowiadające kosztowi pracodawcy na UoP)
• Narzędzia niezbędne do pracy (ekosystem Apple)
• Indywidualny onboarding oraz wsparcie merytoryczne zespołu i przełożonych
• Duża samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
• Praca w zespole otwartym na nowe rozwiązania i innowacje
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty