Dla naszego Klienta prężnie rozwijającej się firmy dostarczającej nowoczesne rozwiązania dla sektora B2B, która obsługuje różne branże, dostarczając skuteczne i innowacyjne usługi wspierające ich codzienną działalność.
Szukamy doświadczonego Marketing Managera, który z pasją i zaangażowaniem poprowadzi działania marketingowe. Jeśli masz analityczny umysł, potrafisz zarządzać budżetem i skutecznie generować wartościowe leady sprzedażowe, to może być idealne miejsce dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla produktów B2B
- Planowanie i prowadzenie kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads, Bing), SEO, content marketingu i e-mail marketing
- Koordynowanie działań agencji zewnętrznych i freelancerów
- Analizowanie danych i optymalizacja kampanii w oparciu o KPI
- Tworzenie oraz nadzorowanie treści marketingowych (blogi, webinary, podcasty, eBooki, strona internetowa)
- Współpraca z zespołem sprzedaży w celu zwiększenia konwersji leadów
- Budowanie i rozwój marki w mediach społecznościowych
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi i koordynowaniu działań specjalistów i/lub podwykonawców
- Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym (na poziomie 1-3 mln zł rocznie)
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem marketingowym i/lub współpracy z zewnętrznymi podwykonawcami
- Analityczne podejście – umiejętność interpretacji danych, wyciągania wniosków i wdrażania optymalizacji
- Znajomość narzędzi digital marketingu np. Google Ads, Meta Ads, SEO, Google Analytics 4, Looker, MailerLite, Woodpecker, Figma, Asana
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i realizowaniu działań
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę i pracę w zespole ceniącym wartości oraz rozwój
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
- Wynagrodzenie w wysokości 14 000 - 18 000 netto na FV + VAT lub 11 000 - 15 000 brutto
- Zadaniowy czas pracy od poniedziałku do piątku
- Pracę w modelu hybrydowym lub stacjonarnym
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, programy
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.