Naszym klientem jest firma z branży eCommerce, która specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług doradczych oraz technologicznych, obejmujących budowę i utrzymanie systemów B2B oraz sklepów internetowych. Główne obszary działalności organizacji to cyfryzacja procesów sprzedażowych, rozwój na platformach marketplace oraz zwiększanie efektywności sprzedaży w firmach działających w segmencie B2B. W związku z rozwojem firmy poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży, którego głównym zadaniem będzie aktywne wspieranie procesu sprzedażowego.
Zakres obowiązków
Poszukiwane kompetencje
Oferujemy
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty