Naszym klientem jest międzynarodowa firma, która oferuje cyfrowy nadzór nad miejscami parkingowymi. Klientami są średniej wielkości firmy z branży retail, HORECA oraz nieruchomości. Poszukujemy doświadczonego i dynamicznego Sales Managera, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie sieci klientów w branży nieruchomości komercyjnych oraz handlu detalicznym. Jeśli posiadasz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz nowoczesnej sprzedaży, a także zdolności analitycznego myślenia i umiejętności zarządzania całym cyklem sprzedaży - APLIKUJ!
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż innowacyjnych rozwiązań parkingowych do klientów B2B
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży do klientów B2B w oparciu o
wartości
- Pozyskiwanie nowych klientów w sektorze nieruchomości
komercyjnych i handlu detalicznego
- Prowadzenie aktywnego, nowoczesnego prospectingu
- Zarządzanie całym cyklem sprzedaży: prowadzenie prezentacji,
negocjacje umów i ich zamykanie
- Utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
- Praca w systemie CRM (Salesforce)
- Raportowanie wyników sprzedażowych
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w sprzedaży usług lub produktów do klientów z
sektora B2B takich jak retail, HoReCa, nieruchomości
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Umiejętność i doświadczenie w sprzedaży do klientów B2B w
oparciu o wartości oraz sprzedaży doradczej
- Doświadczenie w prowadzeniu nowoczesnego prospectingu
- Analityczne myślenie
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Doświadczenie w sprzedaży do komitetów
zakupowych
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży nieruchomości lub handlu detalicznego
Pracodawca oferuje:
- Pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie o startupowym
charakterze
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko lidera
działu sprzedażowego
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie w wysokości 10 000 - 14 000 zł brutto + bonus
(45% wynagrodzenia) lub odpowiednio dla kontraktu B2B
- Pracę hybrydowo-mobilną we Wrocławiu
- Narzędzia pracy: laptop, telefon
- Benefity tj. karta lunchowa, karta Multisport oraz opieka medyczna
Luxmed
- Elastyczne godziny pracy
- Kompleksowy onboarding trwający trzy miesiące, w tym tygodniowy
wyjazd do centrali w Monachium
- Wyjazdy na warsztaty, duża swoboda w działaniu oraz przyjazna
atmosfera
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.