Szukamy kreatywnej i zaangażowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Senior Marketing Specialist – w jednej z naszych linii biznesowych. Idealny kandydat to ktoś z doświadczeniem w prowadzeniu marketingu B2B , który potrafi tworzyć angażujący content, zarówno tekstowy, jak i wideo. Jeśli czujesz się jak ryba w wodzie na LinkedIn i Instagramie, umiesz swoje organiczne działania w social mediach przełożyć na leady, a tworzenie krótkich form video to coś, co lubisz i chcesz robić w pracy - to miejsce dla Ciebie.
Zakres obowiązków
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych dla wybranej marki WiseGroup, dopasowanych do specyfiki B2B i branż klientów
- Tworzenie angażującego contentu (wideo, teksty, materiały foto, grafiki) na LinkedIn i Instagram, w tym krótkich formatów jak relacje live, wypowiedzi ekspertów czy wywiady
- Planowanie i realizacja publikacji, moderacja profili społecznościowych
- Pozyskiwanie UGC
- Planowanie i nadzorowanie działań SEO i content marketingowych oraz kampanii lead generation (Google Ads, LinkedIn Ads)
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych w oparciu o KPI (CPL, konwersje, ROI) i rekomendowanie nowych kierunków rozwoju
Poszukiwane kompetencje
- Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu, w tym w pracy z markami B2B (mile widziane również doświadczenie w branży szkoleniowej, także w modelu B2C).
- Umijetności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej dla firm działających w modelu B2B – rozumienieich potrzeby i języka.
- Swobodnego tworzenia treści – teksty, zdjęcia, krótkie formaty wideo
- Doświadczenia w nagrywaniu i montażu video (np. relacje z wydarzeń, wywiady z ekspertami), znajomości narzędzi takich jak CapCut, VN czy Canva Video
- Znajomości specyfiki i trendów platform LinkedIn i Instagram,
- Umijetnościplanowania harmonogramówpublikacji i prowadzenia profili społecznościowychz myślą o długofalowym zaangażowaniu odbiorców.
- Doświadczenia w działaniach lead generation i marketingu opartym na danych oraz znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager).
- Gotowości do krótkich wyjazdów służbowych (raz w miesiącu na 2–4 dni) w celu nagrywania contentu.
- Nie musisz być ekspertem w każdym punkcie – damy Ci wsparcie tam, gdzie będzie potrzebne.
- Na etapie aplikacji prosimy o dołączenie portfolio lub linków do prowadzonych profili w social mediach, które zawierają przykłady tworzonych przez Ciebie treści (posty, video, relacje, wywiady itp.). Chcemy zobaczyć Twoje konkretne realizacje i styl komunikacji.
Oferujemy
- Wynagrodzenie w 8000-9000 + VAT (B2B)
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie) w centrum Gliwic
- Niezbędne narzędzia pracy: MacBook, iPhone, dodatkowy monitor, ergonomiczne stanowisko
- Damy Ci pakiet prawdziwego zaufania, bo na nim opieramy współpracę - dostajesz zadanie i je realizujesz. Nikt nie będzie stał Ci nad głową.
- Jeśli jednak będziesz potrzebował/a wsparcia - zawsze je dostaniesz. Mamy na pokładzie świetnych specjalistów, którzy lubią dzielić się wiedzą.