Naszym klientem jest polska firma, która specjalizuje się w produkcji i sprzedaży szerokiego asortymentu opakowań kartonowych, tekturowych oraz pudełek, oferując kompleksowe usługi dla firm zajmujących się produkcją lub sprzedażą. W ciągu ostatniego 1,5 roku firma dynamicznie rozwija dział marketingu i e-commerce, w związku z czym poszukujemy specjalisty ds. e-commerce, który będzie odpowiedzialny za administrację, rozwój i optymalizację sklepu internetowego.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu platformami e-commerce, optymalizacji sprzedaży online i analizie danych, a do tego chcesz dołączyć do firmy, która dynamicznie się rozwija i daje realne możliwości wdrażania własnych pomysłów – aplikuj już teraz!
Zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za administrację, rozwój i optymalizację sklepu internetowego,
- Zarządzanie katalogiem produktów i i usprawnianie procesów e-commerce
- Współpraca z zespołem ds. e-commerce przy wdrożeniu nowej platformy (przejście z SaaS na Magento 2)
- Zarządzanie i optymalizacja działań marketing automation (Sales Manago),
- Współtworzenie kampanii marketingowych i działania zwiększającymi sprzedaż
- Reagowanie na zapytania wewnętrzne związane z funkcjonowaniem sklepu i rozwiązywanie problemów,
- Analiza danych e-commerce, raportowanie i wyciąganie wniosków
- Identyfikowanie możliwości rozwoju sklepu i wdrażanie ulepszeń
- Współpraca z zespołem IT, grafikiem i specjalistami
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w pracy na platformach SaaS (np. IdoSell) i/lub enterprise (Magento 2 lub Adobe Commerce),
- Znajomość procesów i trendów w obszarze e-commerce, zwłaszcza w B2B
- Praktyczna znajomość systemów typu marketing automation (np. Sales Manago),
- Doświadczenie w pracy z systemem PIM (np. Ergonode)
- Umiejętności analityczne, w tym praktyczna znajomość GA4 oraz Excel
Mile widziane:
- Umiejętność konfiguracji feedów produktowych,
- Doświadczenie w integracjach platform e-commerce z zewnętrznymi dostawcami,
- Znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript
- Doświadczenie w digital marketingu lub content marketingu
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7 000 – 10 000 zł netto + VAT (umowa B2B) lub 8 000 – 10 000 zł brutto (umowa o pracę)
- Wszystkie narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (telefon, laptop, dodatkowy monitor, słuchawki)
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (start pracy między 7:00 a 9:00)
- Możliwość pracy hybrydowej w Rudzie Śląskiej
- Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Szukasz dopasowanej pracy?
Daj się odnaleźć pracodawcy już dziś!
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty