Specjalista ds. obsługi klienta

9 000 - 9 750 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klienta
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
9 000 - 9 750 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

angielski
niemiecki

Opis stanowiska

Naszym klientem jest producent i dostawca wyrobów stalowych: prętów żebrowanych, płaskich i okrągłych oraz kształtowników. Firma działa w segmencie B2B, obsługując duże wolumeny zamówień i zapewniając swoim klientom terminowość, wysoką jakość oraz profesjonalną obsługę.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.


Zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy działem handlowym, produkcją, logistyką a klientami.

  • Nadzór nad realizacją zamówień i kontrola ich statusu w systemie.

  • Zarządzanie dokumentacją handlową

  • Bieżąca współpraca z klientami w języku angielskim i niemieckim.

  • Wsparcie organizacyjne i komunikacyjne w zakresie planowania wysyłek, przygotowywania faktur i dokumentów towarzyszących

  • Wspieranie handlowców w obsłudze bieżących klientów


Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie w pracy administracyjno-handlowej

  • Praktyczne doświadczenie w pracy z systemami np. ERP

  • Umiejętność pracy zespołowej i dobrej komunikacji.

  • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność.

  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację mailową i telefoniczną z klientami.

 

Mile widziane

Doświadczenie w firmach produkcyjnych lub przemysłowych.


Oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Wynagrodzenie 6 500 – 7 000 zł netto + premia.

  • Wdrożenie z doświadczonym pracownikiem oraz opiekę lidera zespołu.

  • Sprzęt służbowy: laptop, telefon, internet mobilny.

  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia – 2 dni w tygodniu możliwość pracy zdalnej.

 

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

Oferta dodana: 27.09.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. obsługi klienta

9 000 - 9 750 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

-, Kraków

HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu

9 000 - 9 750 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest HireWise (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca