HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.
Naszym klientem jest producent i dostawca wyrobów stalowych: prętów żebrowanych, płaskich i okrągłych oraz kształtowników. Firma działa w segmencie B2B, obsługując duże wolumeny zamówień i zapewniając swoim klientom terminowość, wysoką jakość oraz profesjonalną obsługę.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Zakres obowiązków
Odpowiedzialność za przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy działem handlowym, produkcją, logistyką a klientami.
Nadzór nad realizacją zamówień i kontrola ich statusu w systemie.
Zarządzanie dokumentacją handlową
Bieżąca współpraca z klientami w języku angielskim i niemieckim.
Wsparcie organizacyjne i komunikacyjne w zakresie planowania wysyłek, przygotowywania faktur i dokumentów towarzyszących
Wspieranie handlowców w obsłudze bieżących klientów
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w pracy administracyjno-handlowej
Praktyczne doświadczenie w pracy z systemami np. ERP
Umiejętność pracy zespołowej i dobrej komunikacji.
Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność.
Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację mailową i telefoniczną z klientami.
Mile widziane
Doświadczenie w firmach produkcyjnych lub przemysłowych.
Oferujemy
Umowę o pracę
Wynagrodzenie 6 500 – 7 000 zł netto + premia.
Wdrożenie z doświadczonym pracownikiem oraz opiekę lidera zespołu.
Sprzęt służbowy: laptop, telefon, internet mobilny.
Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia – 2 dni w tygodniu możliwość pracy zdalnej.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty