masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy jako Procject Manager w obszarze Influence Marketingu po stronie agencji,
potrafisz kompleksowo prowadzić projekty influencerskie,
masz doświadczenie w prowadzeniu spotkań i prezentacji biznesowych (offline oraz online),
śledzisz aktualne trendy, najlepsze kampanie i best practises, a do tego potrafisz wdrażać je w prowadzonych przez siebie projektach,
znasz dokładnie mechanizmy i standardy obowiązujące na TikTok, Instagram, Youtube, Pinterest,
jesteś nie tylko kreatywną osobą, ale również mającą doświadczenie w tworzeniu strategii influencerskich dla marek,
stale wychodzisz z inicjatywą, wciąż poszukujesz nowych rozwiązań i inspiracji,
masz doświadczenie w kreowaniu rozwiązań w kampaniach influencerskich dla klientów,
Twoje zalety to: proaktywność, sumienność i kreatywność,
potrafisz dzielić się wiedzą o rynku influencerskim,
potrafisz skutecznie uargumentować swoje pomysły przed klientem,
masz doświadczenie w realizacji projektów niestandardowych oraz produkcjach photo-video.
Jakie będą Twoje zadania?
prowadzenie projektów influencerskich w ramach agencji, głównie dla klienta z branży finansowej,
doradztwo z obszaru influencer marketingu dla Klientów,
działania koncepcyjno-kreatywne,
prowadzanie szkoleń i warsztatów z zakresu influencer marketingu dla Klientów,
tworzenie strategii influencer marketingowej,
negocjacja i weryfikacja stawek,
realizacja i nadzór nad kampaniami,
raportowanie i rozliczanie kampanii,
research, lokalizacja i audyt twórców,
branie udziału w planach zdjęciowych.
Co oferujemy?
zatrudnienie na podstawie umowy b2b,
pakiet prywatnej opieki medycznej,
dofinansowanie do lekcji języka angielskiego,
niezbędne narzędzia do pracy,
pracę hybrydową (biuro w kamienicy przy ul. Hożej),
możliwość rozwoju, szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji,
możliwość samodzielnego działania – wdrażania pomysłów i koncepcji dla strategicznych klientów firmy (ale pamiętaj: „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”, dlatego w bonusie dorzucamy zawsze pomocną dłoń od teamu i zarządu),
luźną atmosferę i brak dress code’u (nie dotyczy spotkań z niektórymi klientami :)),
możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym,
pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia,
pracę dla renomowanych marek,
możliwość przychodzenia z pupilem do biura :)
Sprawdź podobne oferty pracy
Koordynator ds. sieci sklepów (VM, ekspansja, facility management)