Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach.
Opis stanowiska
- Zarządzanie zakładem w oparciu o kulturę procesów efektywności produkcyjnej.
- Zarządzanie, koordynacja i odpowiedzialność za procesy zachodzące w zakładzie produkcyjnym m.in w zakresie produkcji, utrzymania ruchu, realizacji budżetów i optymalizacji kosztów.
- Aktywne zarządzanie zespołem i delegacja odpowiedzialności powierzonych zadań.
- Znajomość i propagowanie w zakładzie zasad polityki i standardów bezpieczeństw.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz zakładem produkcyjnym.
- Znajomość procesu produkcji chemii budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1 KV.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet benefitów uwzględniających kartę sportową, opiekę zdrowotną dla Ciebie i Twojej rodziny, fundusz pracowniczy, a także dofinansowanie do wypoczynku.
- Dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
- 4.12 w naszej organizacji jest dniem wolnym od pracy.
- Pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie.
- Praca w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika.
- Możliwość awansu lub przebranżowienia - każdy pracownik może wziąć udział w rekrutacjach wewnętrznych.
- Niezbędne narzędzia pracy i praca z nowoczesnymi technologiami.
- Wsparcie w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach życiowych i zdrowotnych.