Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Turystyka

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Poznań
4 880 - 9 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
4 880 - 9 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

obsługa klienta

Call center

CRM

infolinia przychodząca

b2c

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Holiday Park & Resort to sieć siedmiu resortów turystycznych (sześciu nad Bałtykiem oraz uzdrowiska w Kotlinie Jeleniogórskiej), w których każdego dnia wakacje spędza ponad 12 000 Gości. Jesteśmy prężnie rozwijającą się grupą spółek z polskim kapitałem, która już w pierwszych kilku latach działalności zyskała pozycję lidera w swojej branży, a także otrzymała nagrody: „Sukces Roku 2022”, „Luksusowa Marka Roku 2021”, „Luksusowy Produkt Roku 2021” oraz „Najwyższa Jakość Roku 2021”. Starannie zaprojektowane miejsca noclegowe i bogata infrastruktura, idealnie wkomponowane w przyrodę w bliskiej odległości od morza lub z widokiem na góry, to wyjątkowe miejsca na rodzinne wakacje.


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa Klienta na infolinii przychodzącej
  • Aktywna sprzedaż usług z oferty Holiday Park & Resort i promowanie dodatkowych rozwiązań zapewniających wyższy komfort wypoczynku Gościom w naszych resortach
  • Odpowiedzi na zgłoszenia e-mail oraz wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów
  • Działanie według wyznaczonych standardów


Oczekiwania:

  • Umiejętność prowadzenia rozmów w swobodny sposób z dbałością o wysokie standardy komunikacji
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność do pracy w wymiarze min. 120 godzin miesięcznie (w tym co najmniej jeden weekend)
  • Gotowość do pracy w biurze firmy w Poznaniu (ul. Kopanina 28/32)


Oferujemy:

  • Stałą współpracę w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość współpracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
  • Wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus comiesięczną prowizję – średnie wynagrodzenie miesięczne, w sekcji Call Center przekroczyło 7 800 zł
  • Wdrożenie do pracy i wsparcie menedżerów
  • Program poleceń, dzięki któremu można otrzymać dodatkowe wynagrodzenie premiowe za rekomendacje osób do pracy w firmie
  • Zniżki w bistro w biurowcu
  • Zniżki na studia w ramach współpracy z Grupą uczelni
  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)


4 880 - 9 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Opiekun pola golfowego - Francja

Nowa
GRH Group
Kraków
język francuski
doświadczenie jako ogrodnik
język angielski
Nowa