Holiday Park & Resort to sieć siedmiu resortów turystycznych (sześciu nad Bałtykiem oraz uzdrowiska w Kotlinie Jeleniogórskiej), w których każdego dnia wakacje spędza ponad 12 000 Gości. Jesteśmy prężnie rozwijającą się grupą spółek z polskim kapitałem, która już w pierwszych kilku latach działalności zyskała pozycję lidera w swojej branży, a także otrzymała nagrody: „Sukces Roku 2022”, „Luksusowa Marka Roku 2021”, „Luksusowy Produkt Roku 2021” oraz „Najwyższa Jakość Roku 2021”. Starannie zaprojektowane miejsca noclegowe i bogata infrastruktura, idealnie wkomponowane w przyrodę w bliskiej odległości od morza lub z widokiem na góry, to wyjątkowe miejsca na rodzinne wakacje.
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Klienta na infolinii przychodzącej
- Aktywna sprzedaż usług z oferty Holiday Park & Resort i promowanie dodatkowych rozwiązań zapewniających wyższy komfort wypoczynku Gościom w naszych resortach
- Odpowiedzi na zgłoszenia e-mail oraz wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów
- Działanie według wyznaczonych standardów
Oczekiwania:
- Umiejętność prowadzenia rozmów w swobodny sposób z dbałością o wysokie standardy komunikacji
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność do pracy w wymiarze min. 120 godzin miesięcznie (w tym co najmniej jeden weekend)
- Gotowość do pracy w biurze firmy w Poznaniu (ul. Kopanina 28/32)
Oferujemy:
- Stałą współpracę w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość współpracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
- Wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus comiesięczną prowizję – średnie wynagrodzenie miesięczne, w sekcji Call Center przekroczyło 7 800 zł
- Wdrożenie do pracy i wsparcie menedżerów
- Program poleceń, dzięki któremu można otrzymać dodatkowe wynagrodzenie premiowe za rekomendacje osób do pracy w firmie
- Zniżki w bistro w biurowcu
- Zniżki na studia w ramach współpracy z Grupą uczelni
- Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)