Oferty
Digital Marketing Specialist
Marketing

Digital Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Google Ads

Influence marketing

e-commerce

copywriting

Adobe Photoshop

Adobe Premiere Pro

digital marketing

Mile widziane

Google Analytics

branding

e-mail marketing

content marketing

CapCut

analiza

design

badanie rynku

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czy jesteś 🫶

..tą rzadką osobą, która łączy kombinację cech: rozumienia liczb i psychologii — jeśli tak, to chcemy z Tobą pracować ;)


Twoja rola jest najważniejsza, ponieważ będziesz prezentować twarz marki Holivica klientom i bezpośrednio generować przychód całej firmy.


I oczywiście będziesz odpowiednio kompensowany/a wraz ze wzrostem firmy.


Dlaczego potrzebujemy Twojej ekspertyzy w marketingu? 💡

Jako mała firma osiągnęliśmy już taką skalę, na której potrzebujemy kogoś, kto przejmie ode mnie, jako właściciela, całą część marketingową biznesu.


Chcę oczywiście, aby ta osoba była odpowiednio skompensowana – zarówno poprzez wynagrodzenie podstawowe, jak i procent od wyników – i równie zaangażowana w osiągane rezultaty jak ja.


Jakie "wady" tej roli? 

Minusem tej roli jest to, że początkowo nie mamy zespołu specjalistów, którym można przekazać czasochłonne zadania, takie jak montaż wideo czy edytowanie zdjęć w Photoshopie.


Na start musisz więc sam(a) to ogarniać, a nie tylko zajmować się strategią.


Z czasem zbudujesz własny zespół marketingowy i wtedy będziesz mógł(a) oddelegować te zadania innym.


Czym będziesz się zajmować na co dzień? 

  • Zarządzeniem strategią marketingową Holivica.
  • Tworzeniem reklam i treści od zera w postaciach: wideo, zdjęć, tekstu.
  • Pracą z influencerami i z twórcami treści w branży manicure w celu uzyskania materiałów do reklam. 
  • Wprowadzeniem nowych produktów i ich pozycjonowaniem. 
  • Prowadzeniem, optymalizacją ROAS kampanii reklamowych na Meta Ads, Google Ads oraz TikToku 



Jakie umiejętności / doświadczenia najbardziej istotne dla tej roli

  1. Intuicyjność i umiejętność spojrzenia z perspektywy klienta.
  2. Dobra wiedza w zakresie liczb / konwersji w lejku sprzedażowym.
  3. Idealna wiedza o produkcie: jakie aspekty są najważniejsze dla klienta oraz jak produkt porównuje się do ofert konkurencji.



3 kryteria, na które zwracamy uwagę przy wyborze kandydatów:

  1. Wyjątkowe wyniki na podobnym stanowisku, udowodnione w liczbach.
  2. Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu budżetem reklamowym ponad 30 tys. zł miesięcznie. albo osiągnięcie ponad 100 000 zł sprzedaży miesięcznie w wyniku działań organicznych. 
  3. Portfolio kreacji reklamowych.


Jak wygląda idealny kandydat?

Osoba, która skalowała sprzedaż sklepu internetowego z 300 tys. zł miesięcznie do 600 tyś.

lub podobne doświadczenie skalowania (np. od 0 do 200 tys. zł miesięcznie również jest imponująco)



O nas

Jesteśmy małą firmą z branży beauty, specjalizującą się w sprzęcie dla stylistek paznokci.

Nasze wydatki marketingowe to ok. 35–50 tys. zł miesięcznie. To budżet, którym będziesz początkowo zarządzać.


To oferujemy

Pracę w pełni zdalną i elastyczne godziny pracy.

Premię do 4000 zł za osiągnięte wyniki (sam(a) ustalasz swoje cele).

Wynagrodzenie 12 000–14 000zł netto (+ VAT) / mies. 


Jest to cliché, ale masz duże możliwości rozwoju kariery i wzrostu wynagrodzenia, bo stanowisko jest kluczowe.

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy specjalista ds. e-commerce💻

Nowa
Betonhub Sp. z o.o.
Jawczyce
Chęć do nauki
obsługa klienta
komunikatywność
Nowa

Asystent ds. ecommerce

Nowa
5 200 - 5 700 pln
Costway
Gdańsk
język angielski
Amazon
Allegro
Nowa

Account Executive with German (E-commerce)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
German
e-commerce
English
Nowa

Ekspert/ Ekspertka ds. Marketingu E-Commerce

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
e-commerce
język angielski
Nowa

Marketing Manager Wydawnictwa ICAN Institute i Magazynu MIT SLOAN Management Review

Nowa
ICAN Institute
Warszawa
budowanie ścieżek marketingowo-sprzedażowych
Analityczny sposób myślenia oparty na danych
podstawy copywritingu i designu
Nowa