O firmie
Spółka N2H to prężnie rozwijająca się firma działająca na polskim rynku. N2H jest właścicielem marki Homla zajmującej się sprzedażą wyposażenia wnętrz na rynku detalicznym oraz e-commerce. Obecnie posiadamy ponad 70 salonów w galeriach handlowych na terenie całego kraju oraz sklep internetowy www.homla.com.pl. Produkty Homla tworzone są przez ludzi z nieograniczoną wyobraźnią, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki pracy zgranego zespołu marka jest obecna w domach wielu Polaków.
Do naszego zespołu poszukujemy osób otwartych które razem z nami będą chciały rozwijać markę Homla.
Przekrocz z nami granice wyobraźni i dołącz do świata Homla!
Twój zakres obowiązków:
- współtworzenie budżetu trade marketingowego
- wsparcie sieci sklepów własnych i franczyzowych w bieżącym funkcjonowaniu – dbałość o dostępność nośników reklamowych i informacyjnych typu POS
- współtworzenie kalendarza akcji handlowych wspierających sprzedaż i zwiększających ruch konsumentów do sklepów
- kontakty z podwykonawcami (drukarnie, partnerzy biznesowi) w celu realizacji bieżących zadań
- budowanie relacji z dyrekcjami galerii handlowych, negocjacje warunków współpracy i form reklamowych dostępnych wewnątrz galerii
- aktywne wspieranie i realizowanie niestandardowych akcji w sklepach
- monitoring działań konkurencji, systematyczna analiza danych, wyciąganie wniosków i sugestii do działań dla Homla
- zarządzanie podległym zespołem – motywowanie, wspieranie w realizacji zadań
- wizyty w sklepach stacjonarnych Homla, spotkania z przedstawicielami galerii handlowych oraz z drukarniami
- nadzór nad otwarciami nowych sklepów Homla – doposażenie w niezbędne materiały reklamowe i komunikacyjne
Nasze wymagania:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora / Starszego specjalisty ds. trade marketingu
- doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, będziesz wsparciem i mentorem dla zespołu
- umiejętność budowania trwałych relacji wewnątrz firmy, jak i z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
- umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia oraz planowania budżetu trade’owego
- pro aktywność, kreatywność oraz odwaga w podejmowaniu decyzji w obszarze swojej odpowiedzialności
- czynne prawo jazdy kat. B (podróże służbowe)
- umiejętność doskonałej organizacji pracy
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu nośnikami reklamowymi w sieci sklepów – planowanie, kreowanie, wyceny i zlecenia druku
- doświadczenie w retailu
To oferujemy:
- możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, dodatkowego ubezpieczenia grupowego – na preferencyjnych warunkach
- kartę rabatową na zakupy w sklepach stacjonarnych Homla
- pracę w pełnym wymiarze etatu
- możliwość rozpoczynania pracy między godziną 7:00 a 8:00
- krótsze godziny pracy w piątki – pracujemy tylko 6 godzin
- niezbędne narzędzia pracy, które pozwolą Ci na swobodne działanie
- miejsca parkingowe przeznaczone dla pracowników oraz biuro znajdujące się poza strefą płatnego parkowania
- wspólne celebrowanie pracowniczych uroczystości – ciasto w pracy to prawie codzienność
- dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę