Denon Store i Audio Forum to międzynarodowe sieci specjalistycznych salonów oferujących wysokiej klasy sprzęt audio-wideo. Obecnie nasze salony zlokalizowane są w Polsce, Niemczech, Czechach, na Węgrzech oraz w Finlandii.
Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą na rynkach międzynarodowych.
Należymy do Grupy Horn, z wiodącą spółką dystrybucyjną Horn Distribution S.A.
Poszukujemy ludzi ambitnych i znakomicie odnajdujących się w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Jeśli muzyka i nowe technologie to Twoja pasja, chcesz obcować z produktami audio najwyższej jakości i poszukujesz ciekawych i niestandardowych projektów dołącz do nas jako…
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa, centrala firmy
ul. Kurantów 26
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi na rzecz salonów Audio Forum i Denon Store.
Zakres obowiązków:
- współtworzenie strategii marketingowej dla salonów Audio Forum i Denon Store oraz jej implementacja,
- współtworzenie rocznych harmonogramów działań marketingowo - wizerunkowych dla salonów Audio Forum i Denon Store oraz zarządzanie ich realizacją,
- dostosowywanie kampanii marketingowych do specyfiki poszczególnych rynków (Polska, Niemcy, Czechy, Węgry, Finlandia) i zarządzanie ich realizacją
- zarządzanie kampaniami ATL, BTL, digital na rynku Polskim i zagranicznym, w tym m.in. planowanie oraz zakup mediów, przygotowywanie komunikacji i projektów wizualnych, komunikacja w salonach i u Partnerów Biznesowych,
- współtworzenie rocznego budżetu marketingowego dla salonów Audio Forum i Denon Store oraz jego bieżąca kontrola i optymalizacja,
- analiza wyników oraz efektów prowadzonych działań, sporządzanie prezentacji podsumowujących przeprowadzane działania
- bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji w celu wypracowania efektywnych strategii marketingowych i reagowania na zmiany w branży
- nadzór nad współpracą z agencjami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za realizację kampanii, a także za produkcję materiałów kreatywnych.
- ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz produkt managerami w ramach aktualnych projektów i kampanii zwiększających traffic i sprzedaż.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze marketingu, związanej z zarządzaniem wizerunkiem marki, przy organizacji kampanii ATL i Digital,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 – swobodna komunikacja biznesowa,
- zdolności organizacyjne i managerskie,
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność budowania efektywnych relacji biznesowych,
- zdolność do myślenia strategicznego i kreatywnego, opracowywania nowych konceptów marketingowych oraz szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe
- bardzo dobra znajomość MS PP oraz Excel,
- umiejętność przygotowywania i przeprowadzania prezentacji,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzacji zadań,
- nastawienie na wynik i umiejętność negocjacji.
Dodatkowo, mile widziane:
- doświadczenie nawiązywania/utrzymywania relacji z influencerami, blogerami i ambasadorami marki
- podstawowa wiedza z zakresu visual merchandisingu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę o współpracę,
- zdobycie doświadczenia w firmie międzynarodowej,
- możliwość rozwoju i szkoleń w obszarze marketingu,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Dołącz do nas a Twoje życie nabierze nowego brzmienia!
Dowiedz się o nas więcej na www.audioforum.eu oraz www.salonydenon.pl
Do oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa, w celu związanym z udziałem w niniejszej rekrutacji na stanowisko Brand Manager w firmie Audio Video Design Sp. z o.o.
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Audio Video Design Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przekazanie przez Audio Video Design Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych spółkom z grupy kapitałowej Horn Distribution w celu wykorzystania ich przez spółki w przyszłych procesach rekrutacji.