Foundever™ to światowy lider w branży doświadczenia klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i tworzymy zespół odpowiedzialny za najlepsze doświadczenia dla ponad 750 wiodących marek działających głównie w przestrzeni cyfrowej. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i ekspercka wiedza są zaprojektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia niezawodnych doświadczeń klientom w kluczowych momentach.
Czy szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą z 1500 wspaniałymi osobami w Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), i teraz szukamy Ciebie, aby dołączyć do naszego zespołu!
✅ Wprowadzanie danych do naszego systemu
✅ Kontakt z urzędem wojewódzkim i urzędem pracy;
✅ Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
✅ Wsparcie administracyjne zatrudniania cudzoziemców
🌍 Posługujesz się językiem Angielskim (B2) oraz polskim (B2);
😇 Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą ;
💻 Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
🌞 Jesteś osobą zmotywowaną oraz dokładną.
📝 Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
💪 Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
🏅 Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotowie;
🤝 Świetną atmosferę w zgranym zespole.
💸 Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
🏆 Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
📈 Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Rekomendowane oferty