Office Assistant
HR

Office Assistant

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

elastyczność

komunikatywność

odpowiedzialność

samodzielność

multitasking

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas:

📱Jesteśmy grupą aplikacji mobilnych, funkcjonującą na rynku od 2012 roku i jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kraju. Ranking Deloitte „Technology Fast 50 2019 CEE”, pozycjonował nas w tej kategorii na 3. miejscu w kraju i 15. w Europie Środkowej ze wzrostem przychodów o 621% w przeciągu 4 lat. Dodatkowo w 2020 r. zostaliśmy wyróżnieni w rankingu Financial Times 1000 a w 2021 i 2022 r. otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu.


Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których co miesiąc korzysta prawie 3 miliony użytkowników. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią.



Opis stanowiska:

👤Aktualnie powiększamy nasz team People & Culture i poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Office Assistant i wesprze nas w opiece nad biurem i kluczowymi procesami z pogranicza HR, administracji i finansów!


⚒️ Twój zakres obowiązków:

  • opieka nad biurem w kontekście porządku, wystroju i funkcjonalności - docenimy tutaj każdy Twój pomysł!
  • czuwanie nad procesem delegacji - rezerwacje noclegów i transportu
  • dbanie o bieżące zaopatrzenie biura & zakupy do celów marketingowych i EB
  • operacyjne wsparcie w realizacji integracji - rezerwacje i opieka nad budżetem
  • współpraca i bieżący kontakt z dostawcami i kontraktorami
  • inwentaryzacja, zamawianie i utylizacja sprzętu
  • czuwanie nad obiegiem dokumentów w firmie
  • opieka nad flotą samochodową - bieżące naprawy i przeglądy (mamy aż 2 auta!) :)


👉 O Tobie:

  • Świetnie priorytetyzujesz zadania i organizujesz swoją pracę;
  • Jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji;
  • Cechuje Cię samodzielność i duża odpowiedzialność za swoje działania;
  • Masz w sobie dużo cierpliwości i lubisz ludzi;
  • Potrafisz znaleźć rozwiązanie na każdy problem;
  • Czujesz się pewnie prowadząc auto.


💰Co oferujemy:

  • Dużą sprawczość i wpływ na kształtowanie obszaru office i pracy zespołu P&C;
  • Wybraną przez Ciebie formę zatrudnienia (UoP, B2B);
  • Home office raz w tygodniu;
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie; dofinansowanie karty Multisport i bonusy okolicznościowe;
  • Integracje zespołowe (2 razy w roku) oraz budżet na integracje działowe;
  • Regularne 1on1 i usystematyzowany proces rozwojowy;
  • Wsparcie tam, gdzie tego potrzebujesz.


💡Rzeczy, o których powinieneś/aś wiedzieć:

  • Większość z nas pracuje w pełni zdalnie, natomiast Ciebie w roli Office Assistant potrzebujemy w biurze minimum 4 dni w tygodniu.
  • Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
  • Przynajmniej dwa razy do roku nasz zarząd prezentuje wyniki i zmiany w organizacji dla całego Zespołu.
  • Nasze Core Hours: 10.00 - 15.00, chociaż wierzymy w elastyczny model pracy.


🤝 Proces rekrutacji:

  • Wysyłasz CV i formularz, w którym znajdziesz krótkie zadanie.
  • Przeglądamy Twoje CV oraz wykonane zadanie i podejmujemy decyzję o dalszych krokach.
  • Zapraszamy Cię na screening, na którym poznasz Darię.
  • Zapraszamy Cię na spotkanie, na którym poznasz Agę i Michała.
  • I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować!


Rekomendowane oferty

Starszy Specjalista ds. Kadr/Lider Kadr

Nowa
Amica Group
Tarnowo Podgórne
analiza
kadry
procesy kadrowe
Nowa

Specjalista ds. Komunikacji Wizualnej z językiem niemieckim (bez doświadczenia)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
niemiecki
Microsoft Excel
angielski
Nowa