Nasza grupa spółek: HR Hints i Culturivy® Institute pomagają organizacjom w transformacji, wdrażaniu procesów, optymalizacji pracy zespołów i osiąganiu celów biznesowych. Zajmujemy się rynkiem pracy i rozwijamy z dwóch stron:
Pierwsza: działamy w modelu subskrypcyjnym dla firm i organizacji. Od ponad 3 lat wspieramy liderów i zespoły z ponad 200 organizacji z Polski, Europy, USA i innych części świata. Naszą misją jest budowanie organizacji opartych na zaangażowanych ludziach i najlepszych możliwych wynikach.
Druga: osobom indywidualnym pomagamy budować dobrą relację ze swoją pracą oraz innymi osobami w środowisku zawodowym. Do tej pory robiliśmy to m.in za pomocą książki, którą wydaliśmy w 2023 roku w USA: “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, Akademii Lepszej Pracy (której brand hero jest nasza ukochana ALPaka, z której jesteśmy dumni 😊 oraz podcastu naszej liderki, Róży Szafranek: “Ludzie z pracy”. Prowadzimy wiele spotkań webinarów, newsletterów i aktywnych kanałów w social mediach. Rok 2025 to dla nas rok publikacji Manifestu Lepszej Pracy, rok wydania nowej książki w Polsce oraz wielu działań dla użytkowników z tej drugiej strony.
Jako zespół, pracujemy dużo i mamy spore doświadczenia (a nawet i nieco sukcesów! 😊 ) w marketingu B2B. Ale - jak widzisz - rok 2025 to dla nas czas skupienia na polskim rynku i komunikacji marketingowej B2C.
No i - pewnie się tego domyślasz, to jest ten moment - dlatego potrzebujemy właśnie Ciebie. O!
- kreatywne wymyślanie rzeczy, cudowanie, krytykowanie obecnych pomysłów, ale - przede wszystkim - dowożenie i pilnowanie tego, co jest do zrobienia, no bo my generalnie mamy tak, że jak coś chcemy, to robimy i rzeczy się dzieją 😊,
- zarządzanie i - przede wszystkim - operacyjne realizowanie (niekoniecznie własnymi rękami, korzystaj z pomocy zewnętrznych ekspertów i agencji) działań, głównie dla projektów Culturivy® Institute, np. koordynacji działań wokół promocji polskiej książki, mailingi, podcast, social media etc.
- pracę na podstawie (10-13k) + prowizji (iiii tu nie mamy tutaj żadnego capu) za realizację celów biznesowych za pomocą kampanii płatnych, wzrostu organicznego, naszej bazy mailingowej, social mediów (głównie linkedin i insta) i podcastu: “Ludzie z pracy”,
- rolę ogarniacza wielu rzeczy naraz z postawą z naszej strony pt.: “jak coś umiesz, to jedziesz, a jak nie umiesz, to kiedy się nauczysz i czy potrzebujesz na to kasy / czasu / zewnętrznych ekspertów / czegokolwiek?”
- brak możliwości utknięcia: rozwój, sukcesy, porażki (nie, nie będzie tutaj tekstu o strefie komfortu 😊), stały feedback, mnóstwo nauki, wzajemne wsparcie w zespole i wymiana wiedzy głęboko zakorzeniona w rutynie i procesach organizacji.
- doświadczenia (i ukochania) w digital marketingu B2C, ale przede wszystkim: ukierunkowania na cel i zdobywanie wiedzy i narzędzi do jego osiągania,
- kompetencji jasnej i klarownej komunikacji (nie musisz być człowiekiem ekstrawertycznym, ale musi Cię to naprawdę ciekawić - u nas widzimy, że trudniej się pracuje tym, którzy nie lubią stawać się coraz lepszymi w tym, co robią),
- doświadczenia (i naprawdę - realnego lubienia) pracy na wynikach sprzedażowych, a nie na wyświetleniach, klikach i opowiadaniu sobie “że no tego się nie da tak zmierzyć do końca” 😄 i świadomości, co trzeba zrobić, z kim pracować, co wydelegować, a co zrobić samemu, żeby te wyniki osiągnąć (jak było wyżej, ale powtórzymy, bo to ważne: to absolutnie nie jest o tym, że robisz wszystko samodzielnie, ALE trzeba robić tak, żeby naprawdę sprawczo i szybko działać),
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2+, jak to mówią (i piszą 😊): w piśmie i w mowie.
- no nie będziemy tu jakoś szeroko opowiadać, że to jest opcja współpracy z najlepszymi na rynku i serio Wybitnymi Ludźmi, którzy Naprawdę Zmieniają Firmy (nasze działy Delivery), bo to nieskromne. Ale też wiemy, że rzadko się zdarza, że z pokazywania wyników i efektów pracy jest się tak dumnym jak my, więc uznaliśmy za stosowne, żeby to podkreślić,
- pracujemy nad projektami, które mają realny wpływ na stosunek ludzi do pracy (B2C) i kulturę organizacyjną naszych klientów (B2B),
- pracujemy elastycznie: i godzinowo, i lokalizacyjnie, jesteśmy z różnych miast, więc tu pełna dowolność czasu i miejsca pracy,
- jeśli lubisz być w miejscu, na które ludzie patrzą w kontekście bycia punktem odniesienia w danym obszarze, to… jesteśmy czymś takim dla tematów związanych z rozwojem ludzi w firmach, kultury organizacyjnej, zarządzania, efektywności pracy, komunikacji firmowej i wielu innych zagadnień związanych z układaniem obszaru ludzkiego w organizacji oraz poprawianis relacji ludzi z pracą. "Czy można być dalej i robić to lepiej?" - my uważamy, że absolutnie i koniecznie tak, więc jeśli w Twojej głowie pojawiła się podobna myśl - tym bardziej warto porozmawiać 😊,
- a z takich rzeczy pragmatycznych: mamy piękne biuro w Krakowie (jak śledzisz nasze sociale, to pewnie wiesz), nielimitowane płatne dni wolne, umowę B2B, platformę do edukacji nauki angielskiego, prywatną opiekę medyczną, bezpłatny dostęp do szkoleń, Macbooka do użytku prywatnego i biznesowego etc.
Aha, jeszcze trochę przewidywalności co do dalszych kroków 😊. Proces rekrutacji, którego możesz oczekiwać, ma 3 elementy. Pierwszy to sprawdzenie, czy na pewno się rozumiemy, czy wszystko jest jasne, czy szukasz tego, co my możemy zaoferować i to robimy pisemnie, czyli po prostu, jeśli będziemy zaczynać z Tobą rozmowy, dostaniesz maila z kontekstem. Drugi to 45-minutowe spotkanie online. Trzeci (ostatni, dla finalistów) to 1,5h spotkania offline.