Specjalista ds. Umów Sprzedażowych
HR

Specjalista ds. Umów Sprzedażowych

Gdynia
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Microsoft Office

Opis stanowiska

Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista do spraw umów sprzedażowych


Twój zakres obowiązków


  • Udział w charakterze pełnomocnika w czynnościach notarialnych związanych z zawieraniem: umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
  • Kompletowanie dokumentacji i danych niezbędnych do zawarcia: umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, umów na wykonanie prac wykończeniowych wraz z montażem wyposażenia, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
  • Bieżący kontakt z notariuszami, prowadzenie terminarza czynności notarialnych.
  • Bieżący kontakt z klientami, umawianie terminów podpisania umów, odpowiadanie na pytania klientów dotyczące zapisów we wzorach umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności.
  • Koordynacja czynności mających na celu przygotowanie i aktualizowanie: prospektów informacyjnych oraz wzorów umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
  • Przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami działu sprzedaży projektów aneksów i cesji do zawartych umów rezerwacyjnych, umów deweloperskich i umów przedwstępnych.
  • Obsługa CRM/VOX, w tym wprowadzanie danych dotyczących podpisanych umów.
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanych z czynnościami notarialnymi.
  • Bieżące weryfikowanie treści ksiąg wieczystych prowadzonych dla nieruchomości, na których prowadzone są inwestycje pod kątem prawidłowości dokonywanych w nich wpisów oraz ich zgodności z wnioskami wieczystoksięgowymi zawartymi w aktach notarialnych.
  • Archiwizowanie umów po zakończeniu sprzedaży inwestycji.
  • Profesjonalna obsługa i dbałość o relacje z Klientem.
  • Kompletowanie załączników do wniosków i pism procesowych składanych w postępowaniach sądowych.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego.


Nasze wymagania


  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami.
  • Dobra znajomość programu pakietu MS Office.


Mile widziane


  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.


To oferujemy


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakty B2B.
  • Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie grupowe.


Benefity


  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie


Rekomendowane oferty

HR & Administrative Specialist

Nowa
SAVENTIC HEALTH sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
administracja
HR
Nowa