kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników Centrali i Zagranicznych Biur Handlowych
współpraca z biurami finansowo – księgowymi oraz nadzór nad rozliczeniem płac pracowników Zagranicznych Biur Handlowych rozliczanych na podstawie prawa lokalnego
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia
rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie list płac
bieżące wsparcie pracowników w problematyce kadrowej, płacowej i ubezpieczeń społecznych
budżetowanie kosztów osobowych
nadzór i sporządzanie sprawozdań (GUS,ZUS,PEFRON) oraz zestawień/raportów wewnętrznych w zakresie kadr i płac
Nasze oczekiwania:
min. 3 letnie doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym w firmie odznaczającej się rozdrobnioną strukturą organizacyjną i środowiskiem międzynarodowym
doświadczenie w obsłudze pracowników oddelegowanych – mile widziane
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel – w stopniu zaawansowanym
praktyczna znajomość prawa pracy oraz zasad naliczania wynagrodzeń
dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań
pozytywne i odpowiedzialne podejście do ludzi i pracy
Oferujemy:
ciekawe wyzwania zawodowe związane z zatrudnianiem pracowników w różnych krajach
stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
międzynarodowe środowisko pracy
możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań