HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.
Zadania:
- Analizy oraz raportowanie miesięcznego wyniku operacyjnego z budżetem i prognozą,
- Prognozowanie, raportowanie i analiza kosztów sprzedaży, kosztów ogólnych i administracyjnych,
- Wsparcie comiesięcznego procesu prognozowania sprzedaży i raportowania,
- Wkład w cykl planowania i kontroli (budżet i prognozy oraz dane rzeczywiste),
- Praca na programach: SAP, Tableau, Excel i innych,
- Możliwość rozwoju w kierunku stanowisk: Finance Business Partner, Financial Controller, Subject Matter Expert i innych,
- Udział w projektach usprawniających oraz automatyzacyjnych.
Wymagania:
- Doświadczenie w działach finansowych lub księgowych,
- Mile widziane wykształcenie w obszarze finansów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- Mile widziana znajomość programu SAP lub Oracle oraz narzędzi BI,
- Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Liczne możliwości rozwoju wewnątrz firmy,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Pracę w systemie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracy w biurze w Warszawie),
- Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m. in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie na życie.