Key Account Manager
Sprzedaż

Key Account Manager

Konin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

negocjacje

fmcg

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.


HRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuje osoby na stanowisko:


Key Account Manager (modern trade)


Zadania:


  • Planowanie strategii dotyczącej długoterminowej współpracy z klientami oraz prowadzenie sprzedaży w kanale nowoczesnym,
  • Współudział w tworzeniu polityki cenowej produktów oraz realizacja ustalonej polityki cenowej,
  • Bezpośrednia obsługa grupy kluczowych klientów,
  • Utrzymywanie dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
  • Planowanie i rozwój sprzedaży (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów),
  • Zwiększanie asortymentu,
  • Inicjowanie projektów i mechanizmów wspierających sprzedaż,
  • Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L),
  • Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy,
  • Przygotowanie raportów i analiz,
  • Współpraca z innymi działami firmy, między innymi w zakresie ustalania możliwości produkcyjnych, logistycznych, a także współuczestnictwo w zakresie projektowania nowych produktów,
  • Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami,
  • Realizacja budżetów sprzedaży.


Oczekiwania Klienta:


  • Doświadczenie w sprzedaży, związane z obsługą kluczowych klientów w kanale nowoczesnym w branży FMCG (minimum 3 lata),
  • Znajomość rynku,
  • Zdolności negocjacyjne, handlowe i interpersonalne,
  • Aktywna postawa i dynamika w działaniu,
  • Osiąganie wyznaczonych celów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny,
  • Dobra znajomość j. angielskiego (poziom B1/B2),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.


Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach,
  • Możliwość nauki języka angielskiego,
  • Premię za realizację celów,
  • Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.


Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
BTL
skuteczna komunikacja
reklama
Nowa