HSK Consulting poszukuje dla dynamicznie rozwijającej się firmy z branży outsourcingu usług IT, działającej w skandynawskim, partnerskim stylu i będącej częścią szwedzkiej grupy kapitałowej, która od 2003 roku specjalizuje się w consultingu IT i realizuje projekty na całym świecie
osoby do pracy na stanowisku
Menedżer ds. marketingu, komunikacji i wsparcia sprzedaży usług IT
Kandydatko! Kandydacie! W tej roli najlepiej sprawdzi się osoba, która posiada doświadczenie w marketingu biznesowym i sprzedażowym oraz zna specyfikę działań marketingowych wspierających rozwój sprzedaży i biznesu firmy. Jeśli jesteś osobą ciekawą biznesu, komunikatywną, operatywną, odważną, zaradną, kreatywną, a do tego potrafisz ocenić pomysły pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu - to znaczy, że ta oferta jest dla Ciebie!
Nie przegap okazji, złóż aplikację już dziś i dołącz do naszego zespołu!
Twój zakres obowiązków
- Koordynacja komunikacji marki. Odpowiedzialność za precyzyjne definiowanie wartości usług spółki, skierowanych do biznesu oraz decydentów w obszarze IT.
- Wsparcie działań sprzedażowych, m.in. poprzez tworzenie materiałów wspierających sprzedaż na każdym etapie lejka sprzedażowego, w tym case studies, prezentacje, one pagery oraz inne materiały kierowane do klientów.
- Proaktywe inicjowanie działań wspierających sprzedaż. Aktywne proponowanie nowych inicjatyw i pomysłów, które pomagają zespołowi sprzedaży w pozyskiwaniu nowych współprac.
- Realizacja kampanii generujących leady. Tworzenie i zarządzanie kampaniami online oraz e-mailowymi mającymi na celu generowania leadów sprzedażowych zarówno w Polsce, jak i za granicą.
- Koordynacja organizacji eventów. Planowanie i realizacja wydarzeń, które mają efekt „WOW” i przekładają się na pozyskiwanie nowych biznesów.
- Koordynacja tworzenia treści online. Odpowiedzialność za tworzenie oraz zarządzanie treściami marketingowymi w różnych formatach, w tym teksty, grafiki, materiały wideo na potrzeby komunikacji online.
Wymagania pracodawcy
- Min. 5-letnie doświadczenie w marketingu B2B.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+, w tym umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowej (warunek konieczny).
- Znajomość specyfiki biznesu outsourcingowego oraz wartości, jaką wnosi do organizacji, doświadczenie w podobnej branży będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność analitycznego spojrzenia na działania marketingowe i ich wpływ na funkcjonowanie innych obszarów organizacji.
- Doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii marketingowych (contentowych, efektywnościowych, e-mail marketingowych).
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za podejmowane decyzje i realizowane zadania.
- Silna orientacja na cele i wyniki.
Oferujemy
- Pracę w firmie o skandynawskiej kulturze organizacyjnej, opartej o logikę i dialog.
- Realny wpływ na podejmowane decyzje i rozwój firmy.
- Elastyczność zatrudnienia - kontrakt B2B (preferowana forma) lub umowa o pracę.
- Pracę w trybie hybrydowym oraz elastyczne godziny pracy.
- Bogaty pakiet benefitów w obszarze zdrowia i sportu, dopasowanych do indywidualnych preferencji.
- Treningi sportowe, wewnętrzna drużyna, wspólne zawody i aktywności sportowe.
- Doskonałą lokalizację biura w Warszawie, tuż obok linii metra.
- Spotkania rozwojowe oraz indywidualny budżet na szkolenia.
- Cykliczne imprezy integracyjne.