Specjalista ds. sprzedaży hurtowej - branża medyczna
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży hurtowej - branża medyczna

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
HSK Consulting

HSK Consulting

HSK Consulting jest firmą z 20-letnim doświadczeniem, działającą w obszarze HR. Świadczymy usługi B2B od rekrutacji pracowników do obsługi kadrowo-płacowej włącznie. Wspomagamy firmy w następujących działaniach: rekrutacja pracowników, outsourcing zatrudnienia, usługi kadrowo-płacowe, Insights Discovery. Filary firmy to od lat te same osoby, zgrane, doświadczone i skuteczne. Nasi klienci, największe światowe koncerny, ale i małe firmy z branży farmaceutycznej, jak również z sektora Mass Market współpracują z nami od wielu lat.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

prawo jazdy kat. B

sprzedaż

Opis stanowiska

HSK Consulting poszukuje dla firmy z sektora medycznego, która specjalizuje się w sprzedaży sprzętu ortopedycznego


osoby do pracy na stanowisku


Specjalista ds. sprzedaży hurtowej - branża medyczna


Sprawdź, czy ta oferta jest dla Ciebie! Poszukujemy doświadczonego i zmotywowanego specjalisty, który z zaangażowaniem podejmie się rozwoju sprzedaży produktów ortopedycznych na rynku B2B. Idealny kandydat to osoba z doświadczeniem w sprzedaży wyrobów ortopedycznych, posiadająca umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami biznesowymi (sklepy medyczne), doskonale zorganizowana, samodzielna w działaniu, z „otwartą głową” na rozwój firmy. Co jest dla nas ważne? Najbardziej cenimy sobie zaangażowanie, chęć do pracy oraz otwartość na nowe wyzwania i rozwój. Nie przegap okazji, złóż aplikację już dziś.


Twój zakres obowiązków

  • Inicjowanie i rozwijanie sprzedaży hurtowej B2B produktów własnych firmy.
  • Przygotowywanie profesjonalnych ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów.
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych.
  • Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami (sklepy medyczne).
  • Systematyczne poszerzanie oraz aktualizowanie bazy klientów.
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu realizacji wspólnych celów biznesowych.


Wymagania

  • Wykształcenie medyczne lub pokrewne, szczególnie mile widziana Fizjoterapia.
  • Preferowane doświadczenie w sprzedaży wyrobów ortopedycznych w sklepach medycznych.
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz finalizowaniu transakcji sprzedażowych.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i orientacja na potrzeby klienta biznesowego.
  • Doświadczenie w zarządzaniu stanami magazynowymi.
  • Znajomość procesu fakturowania i obiegu dokumentów sprzedażowych.
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski.
  • Wysoka samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie, entuzjazm oraz proaktywna postawa.
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
  • Odpowiedzialność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań.


Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją i wieloletnią tradycją na rynku.
  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia dostosowane do doświadczenia i zaangażowania (wynagrodzenie podstawowe + premia).
  • Pracę hybrydową: stacjonarną w biurze oraz mobilną, na terenie całej Polski.
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
  • Dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe oraz karta sportowa MultiSport.
  • Szkolenia produktowe oraz warsztaty wspierające rozwój umiejętności sprzedażowych.
  • Pracę w zgranym, energicznym i zaangażowanym zespole. 
  • Przyjazną atmosferę sprzyjającą współpracy i dzieleniu się wiedzą.

Rekomendowane oferty

New Business Specialist B2B - benefity, branża HR

Nowa
uPacjenta
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
B2B
HubSpot
Nowa