Key Account Manager (klient korporacyjny)
Nowa
Sprzedaż

Key Account Manager (klient korporacyjny)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B2

benefits

B2B

sales

horeca

sprzedaż B2B

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Obowiązki:

  1. Pozyskiwanie klientów B2B w sektorze korporacyjnym,
  2. Sprzedaż usług z obszaru benefitów pracowniczych / rozwiązań pozapłacowych,
  3. Samodzielne prowadzenie procesu handlowego: od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy,
  4. Rozwijanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami,
  5. Analiza rynku i aktywne działania akwizycyjne.


Wymagania:

  1. Minimum 2–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B (mile widziane: benefity pracownicze, outsourcing, HR, agencje zatrudnienia),
  2. Udokumentowane sukcesy sprzedażowe,
  3. Znajomość realiów współpracy z korporacjami i dużymi firmami,
  4. Własna sieć kontaktów / baza klientów – warunek konieczny,
  5. Samodzielność, świetna organizacja pracy i nastawienie na wynik,
  6. Gotowość do pracy terenowej na terenie całej Polski,
  7. Prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:

  1. System prowizyjny- 2% od obrotu
  2. Samochód służbowy lub dodatek 1500 zł/mies. do prywatnego auta,
  3. Elastyczne godziny pracy i pełna decyzyjność w działaniu,

Realny wpływ na rozwój rynku i oferty – budujesz sprzedaż od zera.