Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

multitasking

język angielski

Opis stanowiska

Jesteśmy Human2Human. Tworzymy relacje w oparciu o doświadczenie klienta – od konsultingu strategicznego, przez programy lojalnościowe, aż do rozwiązań IT, czyli CRM. W rezultacie miksu kompetencji realizujemy wiele różnorodnych projektów dla największych marek w Polsce, Europie i na świecie m.in. Sandoz, L'Oréal, Mastercard, Ferrero, Audi. Zdobywamy najbardziej prestiżowe nagrody w branży – Effie Awards, Kreatura, Golden Arrow, The Big Loyalty Awards, Loyaty Heroes.


Aplikuj na stanowisko Marketing Automation Specialist i rośnij razem z nami!


Dołącz do zgranej ekipy, w której marketingowe wyzwania dają prawdziwe poczucie satysfakcji. Pracuj dla największych marek i razem z nami zgarniaj kolejne branżowe nagrody. Buduj swoje doświadczenie dzięki różnorodnym projektom i współpracy z ludźmi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą.



Dołączając do naszego zespołu będziesz:


  • tworzyć i współprowadzić różnorodne projekty dopasowane do potrzeb Klienta
  • uczestniczyć i prowadzić spotkania z Klientami z całego świata
  • poznawać narzędzia marketing automation (Adobe Campaign, Salesforce Marketing Cloud)
  • współpracować z Klientami na wszystkich etapach projektu - tworzenie harmonogramów, kosztorysów, raportów, prezentacji i specyfikacji
  • odpowiadać za budowanie długotrwałych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • współpracować z wewnętrznymi działami firmy - IT, Kreacja, Strategia oraz Digital
  • projektować, wdrażać ścieżki kampanii marketingowych
  • tworzyć segmentację bazy danych klientów oraz analizować i dostarczać raporty z wynikami kampanii


Aby rozpocząć swoją przygodę w H2H.tech, musisz posiadać:


  • umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie - większość Twojej przyszłej pracy to spotkania, prowadzenie projektów, realizacja działań marketing automation w Adobe Campaign, Salesforce Marketing Cloud dla klientów współpracujących z firmami na całym świecie
  • w relacjach z Klientem proaktywność i merytoryczne wsparcie w realizacji projektów
  • w codziennej pracy samodzielność, dobrą organizację pracy oraz umiejętność sprawnego przełączania się między zadaniami
  • znajomość podstaw marketingu internetowego oraz narzędzi do automatyzacji marketingu
  • umiejętność obsługi platformy Adobe Campaign, Salesforce Marketing Cloud (lub innych narzędzi Marketing Automation)
  • podstawowa znajomość HTML/CSS będzie dodatkowym atutem
  • chęć rozwoju oraz zdolność do szybkiego uczenia się nowych narzędzi i technologii


Doświadczenie w prowadzeniu projektów (np.: agencja marketingowo technologiczna, dział marketingu, dział wsparcia sprzedaży) będzie dodatkowym atutem.


Poza wynagrodzeniem za swoją pracę, zyskasz także:


  • konkretną wiedzę i umiejętności - nauczymy Cię m.in. obsługi dedykowanych rozwiązań systemowych w projektach (CRM, CMS)
  • znajomość tajników pracy dla znanych marek - od małych zadań po duże projekty
  • możliwość brania udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • dostęp do pracy w systemie elastycznego Home Office
  • dodatkowe benefity: karta multisport, pakiet medyczny, firmowy obiad raz w tygodniu, spotkania firmowe i wyjazdy integracyjne