Dla naszego Partnera – szwajcarskiej firmy oferującej seniorom profesjonalne wsparcie opiekunek z Polski - poszukujemy w Toruniu zaangażowanego i komunikatywnego Rekrutera/Rekruterki z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta w języku niemieckim, doskonale radzisz sobie z organizacją pracy i cenisz sobie pracę w środowisku wspierającym wysokie wartości etyczne, to może być idealna rola dla Ciebie!
To wyjątkowa szansa, aby wnieść swój wkład w tworzenie pozytywnej różnicy w życiu seniorów i ich opiekunów. Pracuj w miejscu, gdzie każdy dzień kończy się poczuciem satysfakcji i świadomością, że Twoje działania mają realny wpływ na poprawę jakości życia innych.
- Prowadzenie telefonicznych rozmów z Kandydatkami na opiekunki osób starszych według zgłoszeń (nie ma konieczności budowania własnej bazy Kandydatek),
- Opracowywanie wstępnego profilu Kandydatek na opiekunki według standardów Firmy,
- Obsługa Facebook’a pod kątem nowych zgłoszeń od opiekunek,
- Organizacja szkoleń dla opiekunek w Katowicach (1 raz w miesiącu),
- Wsparcie w zakresie obsługi systemu CRM dla użytkowniczek w trakcie szkolenia,
- Wykształcenia wyższego w obszarze HR, zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnych,
- Minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta z językiem niemieckim,
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie co najmniej B1 (warunek konieczny),
- Doskonałych umiejętności interpersonalnych, takich jak budowanie relacji, aktywne słuchanie i rozwiązywanie problemów,
- Samodzielności, odpowiedzialności i doskonałej organizacji pracy,
- Znajomości pakietu Microsoft Office oraz systemów CRM,
- Umiejętności pracy w zespole i odporności na stres.
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8:00–16:00 lub 9:00–17:00),
- Wspierający zespół i zaplanowany proces wdrożeniowy,
- Pracę w środowisku promującym wysokie wartości etyczne, szacunek i wsparcie,
- Brak targetów, KPI i presji na budowanie bazy klientów – praca z już istniejącą bazą.
-
Stabilność i bezpieczeństwo: Oferujemy długoterminową współpracę na podstawie umowy o pracę w znanej międzynarodowej firmie, oraz bezpieczeństwo finansowe wyrażone w konkretnych wartościach: 7.000-9.000 zł brutto.
-
Atrakcyjne bonusy pozafinansowe: prywatna opieka medyczna i karta sportowa.
-
Wysokie standardy pracy: Brak targetów, KPI i presji na budowanie bazy klientów – praca z już istniejącą bazą.
-
Indywidualne podejście do rozwoju: Oferujemy profesjonalny proces wdrożeniowy i spersonalizowany rozwój zawodowy. Wspieramy rozwój umiejętności poprzez szkolenia oraz budżet na wybrane przez Ciebie szkolenia.
-
Zespół pasjonatów: Pracuj z ludźmi szczerze oddanymi swojej pracy i pasji. Cenimy współpracę, wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą, gdzie każdy ma wkład we wspólny sukces.
-
Szacunek i life-work balance: Oferujemy stały grafik pracy od poniedziałku do piątku (8-16 lub 9-17) bez nadgodzin i telefonów poza godzinami pracy.
- model pracy i autonomię w zarządzaniu projektami. Ufamy zespołowi i nie stosujemy mikrozarządzania.
-
Bezpośredni wpływ na biznes: Będziesz mieć realny wpływ na rozwój Firmy w międzynarodowym środowisku. Twoje działania będą miały widoczny i wartościowy wpływ.
-
Brak biurokracji, tylko efekty: Pracuj w uproszczonym środowisku, skupiając się na budowaniu relacji, w środowisku promującym wysokie wartości etyczne, szacunek i wsparcie innych.
Proces rekrutacji:
Wyślij CV w j. polskim i niemieckim przez formularz H4H lub na email: maria.kasperkiewicz@h4h.com.pl
Porozmawiaj z Marią z H4H o szczegółach oferty (telefonicznie lub online).
Poznaj swojego potencjalnego Przełożonego-Pracodawcę podczas spotkania online oraz osobistego (spotkania potrwają ok. 45-60 minut).
Uzgodnij z Pracodawcą warunki współpracy,
Rozpocznij proces wdrożenia pod okiem profesjonalisty i ze wsparciem zaangażowanego Zespołu.
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Nasz proces rekrutacyjny został zaprojektowany tak, aby znaleźć najlepszego z najlepszych, ale jednocześnie pomóc Tobie w upewnieniu się, że to stanowisko i firma będą dla Ciebie idealnym dopasowaniem. Chcemy uniknąć sytuacji, w której po kilku miesiącach stwierdzisz, że to nie to, czego szukałeś. Każdy etap rekrutacji ma swoje znaczenie – pozwala nam lepiej poznać Ciebie, a Tobie – zrozumieć, kim jesteśmy jako pracodawca i jakie mamy wartości.
Chcemy także, byś miał przestrzeń do zadawania wszelkich pytań, które pomogą Ci wyjaśnić długoterminowe cele, kulturę pracy oraz wizję zespołu, z którym będziesz pracować. Proces jest elastyczny i dostosowany do Twojej dostępności – dbamy o to, aby każdy krok był przejrzysty i komfortowy.
Jak zwiększyć swoje szanse na sukces w tej rekrutacji:
- Dostosuj CV i aplikację – postaraj się, aby były zgodne z wymaganiami stanowiska i firmy. Zwracamy uwagę na szczegóły!
- Pokaż kim naprawdę jesteś - porozmawiaj szczerze i otwarcie z konsultantem H4H, aby przekonać się czy dane stanowisko naprawdę do Ciebie pasuje.
- Przygotuj się do procesu – zbierz informacje o firmie, branży i stanowisku, aby móc zaprezentować się jak najlepiej.
- Zsynchronizuj dostępność – pomóż nam dopasować terminy rozmów, byśmy mogli przeprowadzić rekrutację sprawnie i efektywnie.
- Przygotuj pytania – podczas każdej rozmowy zadaj pytania, które są ważne dla Ciebie, aby lepiej zrozumieć rolę, firmę i nasze oczekiwania.
- Personalizacja ma znaczenie – unikaj skopiowanych lub ogólnych aplikacji. Cenimy szczerość i szacunek, a autentyczne podejście jest kluczem do sukcesu!
Nasza rekrutacja to wspólny proces, w którym chcemy poznać Ciebie tak dobrze, jak Ty poznasz nas.
Więcej informacji o ofercie udziela: Maria, tel: +48 693 949 172, e-mail: maria.kasperkiewicz@h4h.com.pl