Dla naszego Partnera – szwajcarskiej firmy oferującej seniorom profesjonalne wsparcie opiekunek z Polski - poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Specjalisty ds. obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta w języku niemieckim, doskonale radzisz sobie z organizacją pracy i cenisz sobie współpracę w środowisku wspierającym wysokie wartości etyczne, to może być idealna rola dla Ciebie!
To wyjątkowa szansa, aby wnieść swój wkład w tworzenie pozytywnej różnicy w życiu seniorów i ich opiekunów. Pracuj w miejscu, gdzie każdy dzień kończy się poczuciem satysfakcji i świadomością, że Twoje działania mają realny wpływ na poprawę jakości życia innych.
- Nie pozyskujesz nowych klientów, lecz zajmujesz się rodzinami ze Szwajcarii, które już współpracują z Firmą,
- Codzienna obsługa rodzin seniorów ze Szwajcarii, polegająca na udzielaniu profesjonalnego wsparcia i odpowiadaniu na ich zapytania,
- Prowadzenie wysokiej jakości komunikacji z klientami, zarówno mailowej, jak i telefonicznej,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, z dbałością o ich satysfakcję i lojalność,
- Współpracujesz z innymi działami firmy w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i usprawniania wewnętrznych procesów,
- Przygotowujesz umowy według firmowych standardów w j. niemieckim dla rodzin szukających opieki dla seniorów.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy z klientami w j. niemieckim,
- Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie,
- Doświadczenia w pracy biurowej, pozwalające sprawnie organizować codzienne obowiązki i ustalać priorytety,
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi Microsoft, pozwalająca na swobodne korzystanie z Word, Excel i Powerpoint,
- Pozytywnego nastawienia do codziennych wyzwań, elastyczności i zaangażowania,
- Umiejętności pracy w zespole i nastawienia na współpracę.
- Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Pochodzenie z Niemiec lub wychowanie w krajach niemieckojęzycznych pozwalające Ci mówić bez akcentu,
- Wyższe wykształcenie (możesz być też w trakcie studiów zaocznych),
- Znajomość branży opiekuńczej i pracy z seniorami.
-
Stabilność i bezpieczeństwo: Oferujemy długoterminową współpracę na podstawie umowy o pracę w znanej międzynarodowej firmie.
-
Gwarantowane wynagrodzenie bez KPI: wynagrodzenie na poziomie 8.000-9.000 zł brutto bez targetów, KPI i presji na budowanie bazy klientów – praca z już istniejącą bazą.
-
Atrakcyjne bonusy pozafinansowe: prywatna opieka medyczna i karta sportowa.
-
Indywidualne podejście do rozwoju: Oferujemy profesjonalny proces wdrożeniowy i spersonalizowany rozwój zawodowy. Wspieramy rozwój umiejętności poprzez szkolenia wewnętrzne oraz budżet na wybrane przez Ciebie szkolenia.
-
Zespół pasjonatów: Nasz Zespół tworzą ludzie szczerze oddani swojej misji w pracy i pasji do pomagania. Cenimy współpracę, wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą, gdzie każdy ma wkład we wspólny sukces.
-
Szacunek i life-work balance: Oferujemy stały grafik pracy od poniedziałku do piątku (8-16 lub 9-17) bez nadgodzin i telefonów poza godzinami pracy.
-
Bezpośredni wpływ na biznes: Będziesz mieć realny wpływ na rozwój Firmy w międzynarodowym środowisku. Twoje działania będą miały widoczny i wartościowy wpływ.
-
Brak biurokracji, tylko efekty: Pracuj w uproszczonym środowisku, skupiając się na budowaniu relacji, w środowisku promującym wysokie wartości etyczne, szacunek i wsparcie innych.
Proces rekrutacji:
Wyślij CV w j. polskim i niemieckim przez formularz H4H lub na email: biuro@h4h.com.pl
Porozmawiaj z nami o szczegółach oferty (telefonicznie lub online).
Poznaj swojego potencjalnego Przełożonego-Pracodawcę podczas spotkania przeprowadzonego w j. niemieckim, stacjonarnie lub online (spotkania potrwają ok. 45-60 minut).
Spotkanie z Dyrektorem ze Szwajcarii, prezentacja swoich mocnych stron i omówienie potencjalnych warunków współpracy (po niemiecku).
Uzgodnij z Pracodawcą finalne warunki współpracy.
Rozpocznij proces wdrożenia pod okiem profesjonalisty i ze wsparciem zaangażowanego Zespołu.
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Nasz proces rekrutacyjny został zaprojektowany tak, aby znaleźć najlepszego z najlepszych, ale jednocześnie pomóc Tobie w upewnieniu się, że to stanowisko i firma będą dla Ciebie idealnym dopasowaniem. Chcemy uniknąć sytuacji, w której po kilku miesiącach stwierdzisz, że to nie to, czego szukałeś. Każdy etap rekrutacji ma swoje znaczenie – pozwala nam lepiej poznać Ciebie, a Tobie – zrozumieć, kim jesteśmy jako pracodawca i jakie mamy wartości.
Chcemy także, byś miał przestrzeń do zadawania wszelkich pytań, które pomogą Ci wyjaśnić długoterminowe cele, kulturę pracy oraz wizję zespołu, z którym będziesz pracować. Proces jest elastyczny i dostosowany do Twojej dostępności – dbamy o to, aby każdy krok był przejrzysty i komfortowy.
Jak zwiększyć swoje szanse na sukces w tej rekrutacji:
- Dostosuj CV i aplikację – postaraj się, aby były zgodne z wymaganiami stanowiska i firmy. Zwracamy uwagę na szczegóły!
- Pokaż kim naprawdę jesteś - porozmawiaj szczerze i otwarcie z konsultantem H4H, aby przekonać się czy dane stanowisko naprawdę do Ciebie pasuje.
- Przygotuj się do procesu – zbierz informacje o firmie, branży i stanowisku, aby móc zaprezentować się jak najlepiej.
- Zsynchronizuj dostępność – pomóż nam dopasować terminy rozmów, byśmy mogli przeprowadzić rekrutację sprawnie i efektywnie.
- Przygotuj pytania – podczas każdej rozmowy zadaj pytania, które są ważne dla Ciebie, aby lepiej zrozumieć rolę, firmę i nasze oczekiwania.
- Personalizacja ma znaczenie – unikaj skopiowanych lub ogólnych aplikacji. Cenimy szczerość i szacunek, a autentyczne podejście jest kluczem do sukcesu!
Nasza rekrutacja to wspólny proces, w którym chcemy poznać Ciebie tak dobrze, jak Ty poznasz nas.
Więcej informacji o ofercie udziela: Albert, tel: +48 730 922 375, e-mail: a.welk@h4h.com.pl