Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Wrocław
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

Pakiet Office

Microsoft Excel

dobra organizacja pracy

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces 🚀


Obecnie szukamy Specjalisty ds. Rozliczeń i Administracji, by poszerzyć nasz zespół fantastycznych specjalistów. Jeśli lubisz skrupulatną pracę nad dokumentami, Excel uważasz za fantastyczne narzędzie pracy, a codzienny kontakt z ludźmi dodaje Ci energii, to świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku!


Jakie będziesz mieć zadania?

  • współpraca z księgowością i kadrami przy fakturach, wynagrodzeniach i dokumentacji,

  • zbieranie, weryfikacja i przekazywanie danych do rozliczeń,

  • kontrola czasu pracy i rozliczeń pracowników zewnętrznych,

  • raporty, zestawienia i analizy dla zarządu,

  • obsługa zapytań klientów i wyjaśnianie rozbieżności,

  • nadzór nad stanami magazynowymi (np. odzież robocza na kontraktach),

  • współpraca z innymi działami,

  • wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminowego uzupełnienia baz danych,

  • przygotowanie umów,

  • wsparcie w prowadzeniu procesu zatrudnienia oraz w przygotowaniu dokumentacji dla zatrudnienia nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP, niezbędne certyfikaty, odzież robocza),

  • bieżące prace biurowe.


Jakie są nasze wymagania?

  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji pracy tymczasowej),

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel - warunek konieczny,

  • mile widziana znajomość j. angielskiego,

  • mile widziana znajomość z zakresu prawa pracy, zatrudniania na umowy cywilno-prawne.


We współpracy z nami zyskasz:

  • wpływ na kierunek rozwoju zespołu i sposób jego działania, 

  • realny wpływ na rozwój organizacji - wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją, 

  • wymagający, ale satysfakcjonujący rytm - u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju, 

  • współpraca z doświadczonym Team Liderem i handlowcami, którzy pomogą w zrozumieniu świata sprzedaży, 

  • dostęp do know-how dotyczącego rynku B2B, ale też branży rekrutacyjnej czy przemysłowej, 

  • pakiet benefitów pozapłacowych - karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫), 

  • ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia - wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem, 

  • przestrzeń do działania na rzecz innych - Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR, 

  • praca w agencji pracy jest dynamiczna i pełna wyzwań, co pozwala na naukę nowych umiejętności i adaptację do zmieniającego się rynku pracy.

 

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B