Chcesz połączyć pasję do tworzenia contentu z pracą w dynamicznie rozwijającej się firmie, która wpływa na jakość życia ludzi na całym świecie? Dołącz do Hypedome i stań się częścią projektu, który inspiruje i przemienia (miejsca, ludzi, nawyki i nie tylko!). Nasze innowacyjne "spaces for better living" przyciągają uwagę i umożliwiają tworzenie wymarzonych przestrzeni, które wzbudzają emocje i pozostają w pamięci.
Obecnie do naszego zespołu marketingu poszukujemy Specjalisty ds. Contentu, który wesprze nas w tworzeniu inspirujących i różnorodnych treści marketingowych i przyczyni się do rozwoju marki Hypedome.
Tworzenie i publikowanie treści marketingowych, w tym:
- Tworzenie różnorodnych treści na platformy własne (w tym: firmowy blog i strona internetowa) oraz zewnętrzne (serwisy, blogi).
- Przygotowywanie newsletterów zgodnie ze strategią komunikacji.
- Tworzenie krótkich treści na grafiki i banery, do użytku w różnych kanałach komunikacji.
- Tworzenie content planu dopasowanego do strategii komunikacji.
- Zapewnianie jakości, różnorodności i regularności publikowanych treści.
- Optymalizacja treści pod kątem SEO i spójności tonu głosu marki.
Wsparcie w działaniach kreatywnych i contentowych, w tym:
- Współpraca przy opracowywaniu strategii kampanii contentowych.
- Wsparcie w tworzeniu angażujących treści do kampanii, w tym kreatywnych i autentycznych materiałów foto i wideo.
- Dostarczanie kreatywnych treści wspierających działania performance marketingowe.
Pozostałe:
- Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań, proponowanie i wdrażanie usprawnień na ich podstawie.
- Współpraca z innymi osobami w zespole marketingowym.
- Śledzenie trendów w branży i content marketingu oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają strategię marki.
-
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w tworzeniu treści (np. blogi, artykuły, media społecznościowe, strony internetowe) - zależy nam na Specjaliście z doświadczeniem. Mile widziane portfolio.
- Znakomita znajomość języka angielskiego (poziom minimum C1)
- Umiejętność tworzenia angażujących i wartościowych treści tekstowych i wizualnych.
- Znajomość podstaw SEO i ich praktycznego zastosowania w tworzeniu i optymalizacji treści.
- Umiejętność analizy wyników działań contentowych i wdrażania optymalizacji.
- Znajomość narzędzi takich jak Canva, WordPress, Google Analytics, ChatGPT.
- Kreatywność, storytelling, umiejętność adaptacji do tonu głosu marki i jego stosowanie w tworzonych treściach.
- Dobra organizacja pracy własnej oraz otwartość na współpracę z zespołem marketingowym i innymi działami.
- Głęboko rozwinięte poczucie estetyki :-)
- Doświadczenie w tworzeniu contentu dla branży indoor-outdoor / hospitality / luxury living
- Doświadczenie w działaniach na rynkach UK / USA
- Portfolio publikowanych treści
• Prowadzenie komunikacji marketingowej skierowanej do odbiorców z USA/Kanady, UK i EU - branże indoor-outdoor / hospitality / luxury living
• Różnorodną pracę z ciekawymi wyzwaniami i produktem, który wzbudza emocje i nikogo nie pozostawia obojętnym
• Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności
• Niezbędne narzędzia pracy
• Szkolenia produktowe oraz rozwojowe
• Pracę z biura w centrum Szczecina z dostępem do własnego ogrodu i showroom’u produktów (latem razem grillujemy!)
• Pracę w wymiarze pełnego etatu, możliwość częściowej pracy zdalnej
• Regularne spotkania intregracyjne zespołu