Performance Marketing Specialist
Ul. Antoniego Jozefa Madalińskiego 5, Szczecin
Hypedome
Hypedome to globalna marka działająca w kilkudziesięciu krajach. Tworzymy nowoczesne, modułowe struktury outdoorowe wykorzystywane zarówno przez klientów indywidualnych (ogrody, przestrzenie prywatne), jak i biznesowych, m.in. w branży hospitality: hotele, restauracje, resorty, wellness i wiele innych.
Działamy na rynkach USA, Kanady, Wielkiej Brytanii i całej UE.
Kampanie performance prowadzimy głównie po angielsku, dlatego biegłość w tym języku jest kluczowa.
Praca na stanowisku Performance Marketing Specialist w Hypedome to duża różnorodność: różne rynki, różne persony zakupowe, różne cele kampanii i różne kanały performance. Zero nudy, sporo eksperymentowania i realny wpływ na wyniki firmy.
Twoje zadania
Planowanie, prowadzenie, analiza wyników i optymalizacja kampanii w Meta Ads (FB/IG) oraz Google Ads na rynkach międzynarodowych (USA, UK, CA, EU).
Samodzielne tworzenie strategii kampanii: struktura, grupy odbiorców, rodzaje kreacji, lejki.
Współpraca z zespołem kreatywnym przy opracowywaniu koncepcji kreatywnych, w tym udział w spotkaniach zespołowych.
Analiza danych i raportowanie wyników - w tym formułowanie wniosków i rekomendacji oraz wdrażanie zmian.
Prowadzenie eksperymentów: A/B testy kreacji, nowych grup docelowych, ustawień kampanii i landing pages.
Stałe zwiększanie efektywności - ROAS, CPA, CAC - na podstawie danych.
Współpraca z zespołem sprzedażowym - analiza jakościowa leadów i zapytań, zbieranie feedbacku od handlowców na temat jakości i trafności kampanii, monitorowanie rezultatów jakościowych (nie tylko ilościowych).
Monitorowanie zmian i trendów w środowisku reklamowym oraz testowaniem nowych formatów i możliwości oferowanych przez platformy.
Wymagania
Minimum 3 lata potwierdzonego doświadczenia w pracy z Meta Ads i Google Ads.
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach międzynarodowych.
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce (B2C / B2B2C)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna praca w tym języku).
Zaawansowana znajomość Google Analytics - ustawianie raportów, analiza zachowań, wyciąganie wniosków.
Myślenie analityczne i umiejętność wyciągania wniosków i prowadzenia kampanii w oparciu o dane.
Samodzielność, inicjatywa, nastawienie na ciągłą optymalizację.
Mile widziane
Przynajmniej podstawowa znajomość innych obszarów digital marketingu: SEO, UX, CRO, Email Marketing, Content Marketing
Znajomość Canvy (kreacje tworzy dział kreatywny ale znajomość Canvy na tym stanowisku usprawnia pracę)
Co oferujemy
Praca w biurze w Szczecinie i możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo z biura, częściowo zdalnie)
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności
Pracę w polskiej firmie o globalnym, szybko rosnącym zasięgu
Pełne przeszkolenie produktowe, niezbędny know-how i narzędzia do pracy
Dużą samodzielność i realny wpływ na strategiczne decyzje
Przyjazny, niekorporacyjny klimat i szybkie tempo działania
Fantastyczny zespół, który wspólnie dba o atmosferę w pracy i po pracy
Elastyczne godziny rozpoczęcia/zakończenia pracy
Współpracę w oparciu o umowę B2B lub UoP
Budżet na szkolenia i rozwój osobisty
Performance Marketing Specialist
Performance Marketing Specialist
Ul. Antoniego Jozefa Madalińskiego 5, Szczecin
Hypedome