Główne Umiejętności i Obowiązki:
Zakres obowiązków:
Szczegółowe zadania:
#1. Wsparcie w zakresie WIP, VISA, TRC – zarządzanie statusem oraz częste podróże do Warszawy – Aplikacje, ubezpieczenia, DHL itd. (Przygotowanie dokumentów i przetwarzanie administracyjne)
#2. Realizacja obowiązkowych procedur zgodnych z prawem lokalnym – Szkolenia, badania lekarskie, prawo jazdy
#3. Wsparcie administracyjne w pracach HR (np. zarządzanie statusem HR / umowami / kontaktami itd.)
Wykształcenie:
Preferowane: Licencjat lub Magister
Kierunek: Zarządzanie lub pokrewny / brak preferencji
Doświadczenie:
1. Preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie z cudzoziemcami
2. Preferowane prawo lokalne (Polska), kadry i zarządzanie relacjami pracowniczymi
3. Minimum 1–2 lata doświadczenia w dziale HR lub pracy administracyjnej (preferowane doświadczenie z dokumentami WIP, TRC, VISA dla cudzoziemców)
Licencje / Certyfikaty:
4. Nie wymagane
5. (jeśli dostępne) Powiązane z HR certyfikaty (np. ogólne)
6. (jeśli dostępne) Specjalistyczne szkolenia związane z WIP, VISA, TRC itd.
Rekomendowane oferty