O nas
W IBT specjalizujemy się w prowadzeniu dynamicznego handlu markami, w którym innowacje spotykają się z handlem. Jako pionier w branży, jesteśmy dumni z dostarczania wyjątkowej wartości naszym klientom poprzez strategiczne partnerstwa z markami i nowatorskie rozwiązania handlowe. Nasze dążenie do doskonałości doprowadziło nas do czołówki na rynku, a teraz poszukujemy utalentowanej osoby, która przyczyni się do naszego dalszego sukcesu.
Twój zakres obowiązków:
-
Opracowanie i wdrażanie strategii obecności marek w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i inne);
-
Codzienne (samodzielne) tworzenie angażujących treści – grafik, wideo, postów, reelsów – dopasowanych do charakteru marki i platformy;
-
Moderacja, rozwój oraz aktywne zarządzanie profilami, w tym prowadzenie komunikacji;
-
Budowanie wizerunku marki poprzez spójne, przemyślane działania social media;
-
Tworzenie i zarządzanie kalendarzem publikacji;
-
Współpraca z influencerami – od researchu, przez briefowanie, ustalanie budżetu i zasad współpracy, po ocenę efektów;
-
Monitorowanie i raportowanie wyników kampanii, rekomendowanie optymalizacji;
-
Bieżąca analiza trendów sprzedażowych, insightów konsumenckich i zachowań odbiorców;
-
Śledzenie trendów w social media, nowych narzędzi i zmian na platformach – z naciskiem na branżę food & beverage.
Nasze wymagania:
-
Minimum 3–4 lata doświadczenia w prowadzeniu komunikacji marek w social media (mile widziane w branży FMCG lub agencji);
-
Umiejętność tworzenia treści wizualnych (Canva lub podstawy Adobe);
-
Kreatywności popartej znajomością mechanizmów budowania zaangażowania;
-
Doświadczenia we współpracy z influencerami;
-
Zmysłu analitycznego – umiejętność wyciągania wniosków z danych i wdrażania ich w praktyce;
-
Znajomości aktualnych trendów w digital marketingu i social media;
-
Samodzielności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności.
Oferujemy:
-
Umowę o pracę;
-
Hybrydowy tryb pracy: 4 dni pracy z biura, 1 dzień HO;
-
Pracę w biurze w ścisłym centrum Warszawy z bardzo dobrym dojazdem (Metro Świętokrzyska);
-
Niezbędne narzędzia pracy;
-
Współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu;
-
Kartę multisport oraz prywatną opiekę medyczną;
-
Regularne spotkania integracyjne.