Social Media Manager
Nowa
Marketing

Social Media Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

TikTok

Facebook Ads

content marketing

reels

CapCut

Canva

influencer marketing

Instagram

Opis stanowiska

O nas

W IBT specjalizujemy się w prowadzeniu dynamicznego handlu markami, w którym innowacje spotykają się z handlem. Jako pionier w branży, jesteśmy dumni z dostarczania wyjątkowej wartości naszym klientom poprzez strategiczne partnerstwa z markami i nowatorskie rozwiązania handlowe. Nasze dążenie do doskonałości doprowadziło nas do czołówki na rynku, a teraz poszukujemy utalentowanej osoby, która przyczyni się do naszego dalszego sukcesu.


Twój zakres obowiązków:

  1. Opracowanie i wdrażanie strategii obecności marek w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i inne);
  2. Codzienne (samodzielne) tworzenie angażujących treści – grafik, wideo, postów, reelsów – dopasowanych do charakteru marki i platformy;
  3. Moderacja, rozwój oraz aktywne zarządzanie profilami, w tym prowadzenie komunikacji;
  4. Budowanie wizerunku marki poprzez spójne, przemyślane działania social media;
  5. Tworzenie i zarządzanie kalendarzem publikacji;
  6. Współpraca z influencerami – od researchu, przez briefowanie, ustalanie budżetu i zasad współpracy, po ocenę efektów;
  7. Monitorowanie i raportowanie wyników kampanii, rekomendowanie optymalizacji;
  8. Bieżąca analiza trendów sprzedażowych, insightów konsumenckich i zachowań odbiorców;
  9. Śledzenie trendów w social media, nowych narzędzi i zmian na platformach – z naciskiem na branżę food & beverage.


Nasze wymagania:

  1. Minimum 3–4 lata doświadczenia w prowadzeniu komunikacji marek w social media (mile widziane w branży FMCG lub agencji);
  2. Umiejętność tworzenia treści wizualnych (Canva lub podstawy Adobe);
  3. Kreatywności popartej znajomością mechanizmów budowania zaangażowania;
  4. Doświadczenia we współpracy z influencerami;
  5. Zmysłu analitycznego – umiejętność wyciągania wniosków z danych i wdrażania ich w praktyce;
  6. Znajomości aktualnych trendów w digital marketingu i social media;
  7. Samodzielności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności.


Oferujemy:

  1. Umowę o pracę;
  2. Hybrydowy tryb pracy: 4 dni pracy z biura, 1 dzień HO;
  3. Pracę w biurze w ścisłym centrum Warszawy z bardzo dobrym dojazdem (Metro Świętokrzyska);
  4. Niezbędne narzędzia pracy;
  5. Współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu;
  6. Kartę multisport oraz prywatną opiekę medyczną;
  7. Regularne spotkania integracyjne.