Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej
ICEA to polska agencja digitalowa o globalnym zasięgu, której celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań digital marketingowych dopasowanych do potrzeb klienta i umacniających pozycję marki w każdym sektorze.
Realizujemy kompleksowe projekty e-commerce, wykraczające poza performance marketing, Jako nieliczna z firm automatyzujemy pracę SEO przy użyciu nowych technologii – zwracamy się między innymi w stronę AI.
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych i analityce internetowej, ta praca jest dla Ciebie!
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy, 7:00/9:00 – 15:00/17:00
- możliwość pracy hybrydowej
- atrakcyjne wynagrodzenie, 8.000 – 12.000 B2B
- forma współpracy B2B lub UZ,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),dla pracowników oraz członków rodzin,
- grupowe ubezpieczenie dla pracowników oraz członków rodzin,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- prezenty okolicznościowe,
- prezent z tytułu urodzenia dziecka,
- system poleceń,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, lotki),
- biuro dog friendly,
- możliwość współpracy z różnorodnymi klientami,
- dostęp do najnowszych narzędzi i technologii,
- rozwój zawodowy w zakresie Google Ads i analityki internetowej.
Google Ads
- Samodzielne prowadzenie kampanii SEM (Google Ads ) dla wskazanych klientów;
- Prowadzenie i zarządzanie kampaniami SEM dla klientów z różnych branż,
- Wsparcie w strategicznym planowaniu kampanii i szacowaniu efektów z działań SEM;
- Optymalizacja kampanii wg wyznaczonych KPI;
- Analiza danych, wyciąganie wniosków,
- Kontakty z klientami, budowanie relacji oraz doradzanie klientom w wyborze rozwiązań;
- Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania.
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży SEM.
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii PPC i optymalizacji konwersji.
- Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics 4, Panel Google Ads, Google Merchant Center, Google Tag Manager, Menedżer Facebook
- Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z dużych zbiorów danych.
- Skrupulatność i dokładność.
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę.
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów.
- Znajomość popularnych systemów CMS (WordPress, PrestaShop itp.) oraz wtyczek analitycznych.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, prześlij swoje CV oraz kilka zdań o swoim doświadczeniu. Czekamy na Ciebie! 🚀