Specjalista Google Ads / Digital Ads Specialist
Nowa
Inne

Specjalista Google Ads / Digital Ads Specialist

Poznań
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics 4

Google Tag Manager

Google Ads

Mile widziane

Wordpress

Meta Ads

Opis stanowiska

Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej

ICEA to polska agencja digitalowa o globalnym zasięgu, której celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań digital marketingowych dopasowanych do potrzeb klienta i umacniających pozycję marki w każdym sektorze.

Realizujemy kompleksowe projekty e-commerce, wykraczające poza performance marketing, Jako nieliczna z firm automatyzujemy pracę SEO przy użyciu nowych technologii – zwracamy się między innymi w stronę AI.

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych i analityce internetowej, ta praca jest dla Ciebie!


To możemy Ci zaproponować:


  • elastyczne godziny pracy, 7:00/9:00 – 15:00/17:00
  • możliwość pracy hybrydowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie, 8.000 – 12.000 B2B
  • forma współpracy B2B lub UZ,
  • szkolenia i rozwojowe projekty,
  • zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),dla pracowników oraz członków rodzin,
  • grupowe ubezpieczenie dla pracowników oraz członków rodzin,
  • dofinansowanie do okularów,
  • wolne w Twoje urodziny,
  • prezenty okolicznościowe,
  • prezent z tytułu urodzenia dziecka,
  • system poleceń,
  • wyjazdy integracyjne,
  • strefę chill (PS4, lotki),
  • biuro dog friendly,
  • możliwość współpracy z różnorodnymi klientami,
  • dostęp do najnowszych narzędzi i technologii,
  • rozwój zawodowy w zakresie Google Ads i analityki internetowej.


Zakres obowiązków:


Google Ads


  • Samodzielne prowadzenie kampanii SEM (Google Ads ) dla wskazanych klientów;
  • Prowadzenie i zarządzanie kampaniami SEM dla klientów z różnych branż,
  • Wsparcie w strategicznym planowaniu kampanii i szacowaniu efektów z działań SEM;
  • Optymalizacja kampanii wg wyznaczonych KPI;
  • Analiza danych, wyciąganie wniosków,
  • Kontakty z klientami, budowanie relacji oraz doradzanie klientom w wyborze rozwiązań;
  • Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania.


Wymagane umiejętności i narzędzia:


  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży SEM.
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii PPC i optymalizacji konwersji.
  • Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics 4, Panel Google Ads, Google  Merchant Center, Google Tag Manager, Menedżer Facebook
  • Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z dużych zbiorów danych.
  • Skrupulatność i dokładność.
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę.
  • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów.
  • Znajomość popularnych systemów CMS (WordPress, PrestaShop itp.) oraz wtyczek analitycznych.


Jeśli uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, prześlij swoje CV oraz kilka zdań o swoim doświadczeniu. Czekamy na Ciebie! 🚀


8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Wdrożeniowiec systemu ERP enova365

Nowa
READY TO RISE
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
C#
ERP
Nowa