Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej
ICEA to polska agencja digitalowa o globalnym zasięgu, której celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań digital marketingowych dopasowanych do potrzeb klienta i umacniających pozycję marki w każdym sektorze.
Realizujemy kompleksowe projekty e-commerce, wykraczające poza performance marketing, Jako nieliczna z firm automatyzujemy pracę SEO przy użyciu nowych technologii – zwracamy się między innymi w stronę AI.
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko Specjalista Google Ads i Analityki Internetowej. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych i analityce internetowej, ta praca jest dla Ciebie!
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy, 7:00/9:00 – 15:00/17:00
- możliwość pracy hybrydowej
- atrakcyjne wynagrodzenie, 8.000 – 12.000 B2B
- forma współpracy B2B lub UZ,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),dla pracowników oraz członków rodzin,
- grupowe ubezpieczenie dla pracowników oraz członków rodzin,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- prezenty okolicznościowe,
- prezent z tytułu urodzenia dziecka,
- system poleceń,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, lotki),
- biuro dog friendly,
- możliwość współpracy z różnorodnymi klientami,
- dostęp do najnowszych narzędzi i technologii,
- rozwój zawodowy w zakresie Google Ads i analityki internetowej.
Google Ads
- Prowadzenie kampanii reklamowych na kontach klientów.
- Optymalizacja kampanii w celu osiągania jak najlepszych wyników.
Analityka
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z analityką internetową.
- Analiza i interpretacja danych, tworzenie raportów oraz rekomendacji.
-
Narzędzia:
- Google Ads (panel zarządzania kampaniami).
- Google Analytics 4 (GA4).
- Google Tag Manager (GTM).
- Google Merchant Center.
- Doświadczenie w pracy z wieloma klientami, najlepiej w agencji reklamowej.
-
Narzędzia:
- Google Analytics 4 (GA4) – koniecznie.
- Google Tag Manager (GTM) – koniecznie.
- Looker Studio – koniecznie.
- Panel Google Ads – koniecznie.
- Menedżer reklam Meta Ads – nice-to-have.
- Umiejętność wdrożenia trybu zgody (consent mode).
- Znajomość koncepcji data layer.
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów analitycznych.
- Znajomość popularnych systemów CMS (WordPress, PrestaShop itp.) oraz wtyczek analitycznych.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, prześlij swoje CV oraz kilka zdań o swoim doświadczeniu. Czekamy na Ciebie! 🚀