Jako agencja komunikacji 360°, naszym głównym celem jest zwiększanie widoczności na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji publicznych, oraz organizacji pozarządowych.
Zapewniamy naszym klientom profesjonalne usługi w trzech językach: francuskim, polskim oraz angielskim i oferujemy kompleksowe rozwiązania dla wszystkich potrzeb komunikacyjnych: od definiowania strategii marketingu do wdrożenia kampanii na kanałach online i offline, optymalizacji i raportowanie.
Na co dzień pomagamy firmom i instytucjom w 4 dziedzinach: strategia, komunikacja/PR, projektowanie graficzne i digital marketing.
W pracy stawiamy na przyjazne relacje i dobrą atmosferę. Wspieramy się nawzajem. Otaczamy się fantastycznymi ludźmi! Pracujemy w dynamicznym środowisku, a podążanie za trendami i innowacyjność jest dla nas jednym z priorytetów. Właśnie powiększamy nasz team i szukamy zdolnych osób, które dołączą do naszego Zespołu!
Specjalista ds. Contentu i Social Media (Ig, Fb, LinkedIn)
Opis stanowiska:
- współtworzenie strategii komunikacji SM
- tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, filmików we wszystkich firmowych kanałach SM (Ig, Fb, LinkedIn)
- samodzielne prowadzenie firmowych kanałów SM
- tworzenie contentu do komunikacji w SM: copywriting SEO, grafiki, filmiki, animacje, dobór hashtagów, muzyki
- redagowanie artykułów, informacji prasowych oraz treści do stron www i reklam dla klientów agencji
- udział w tworzeniu i uruchomianiu płatnych kampanii reklamowych SM dla klientów agencji we współpracy z innymi członkami zespołu
- dbanie o jakość oraz poprawność językową przygotowywanych treści
- przygotowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań
- praca na wyznaczonych KPI
- monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie visual designu, contentu oraz ciągle rozwijających się SM
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
-
masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub klienta – warunek konieczny
-
bardzo dobrze posługujesz się jęz. angielskim w mowie i piśmie ( poziom B2+/C1 warunek konieczny)
- znasz programy i aplikacje mobilne do tworzenia ciekawych grafik, video, animacji (Photoshop / Illustrator / Canva itp.)
- doskonale posługujesz się językiem polskim, masz „lekkie pióro”, nienaganną znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka polskiego
- masz podstawową wiedzę na temat SEO i korzyści płynących z pozycjonowania
- dbasz o detale i dużą skrupulatność w redagowaniu tekstów
- wykazujesz inicjatywę w działaniu, zaangażowanie i kreatywność
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne
- znasz trendy w SM oraz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)
- cechują Cię samodzielność i rzetelność
Czekają na Ciebie:
- atrakcyjne (i adekwatne do doświadczenia) wynagrodzenie
- praca w trybie hybrydowym
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- współpraca w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów
- nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser- Warszawa, Chmielna 2/31
- imprezy firmowe
- pakiet benefitów
- przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność
- do wyboru forma współpracy B2B lub umowa zlecenia
Dołącz do nas i realizuj się w ID DROP!