Potrafisz dostrzegać różnorodne potrzeby klientów i chcesz spełniać ich marzenia o pięknych wnętrzach? Dołącz do IKEA Szczecin – wspólnie z nami wspieraj codzienne działanie sklepu tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w świecie wielokanałowej sprzedaży. Do naszego zespołu szukamy osób, które myślą nieszablonowo, nieustannie poszukują skutecznych rozwiązań, a przede wszystkim – chcą pracować z ludźmi i dla ludzi.
O TOBIE:
· masz łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem,
· znasz techniki sprzedaży i sterowania sprzedażą,
· rozumiesz specyfikę i potrzeby klientów biznesowych na rynku lokalnym (Szczecin i województwo zachodniopomorskie),
· cechuje Cię samodzielność, dokładność i zdolności organizacyjne (zarządzanie czasem, koordynowanie procesów, jasna komunikacja i współpraca ze wszystkimi stronami niezbędnymi do realizacji zamówienia),
· masz motywację do rozwoju oraz wyznaczania sobie ambitnych celów,
· lubisz pracować w zespole, jesteś otwarty/-a na wymianę wiedzy i spostrzeżeń pomiędzy członkami zespołu,
· znasz język niemiecki i/lub angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
· posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
· potrafisz pomóc klientom w projektowaniu mebli systemowych (METOD, PAX) oraz znasz produkty IKEA.
TWOJE ZADANIA:
· pełna odpowiedzialność za relację z klientem - przed, w trakcie zamówienia, i jeśli jest taka potrzeba, również po procesie zakupowym,
· aktywne działania na rynku lokalnym, mające na celu nawiązywanie współpracy IKEA z podmiotami reprezentującymi różne modele biznesowe,
· obsługa klientów IKEA dla Firm - współpraca z projektantami oraz doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w celu budowania długotrwałych relacji,
· współpraca ze wszystkimi funkcjami i działami w sklepie, w celu realizacji zamówień klientów biznesowych oraz prezentacji rozwiązań dla biznesu, a także działanie na rzecz usprawniania tych procesów,
· aktywne oferowanie wszystkich usługi dostępnych w IKEA, aby umożliwić klientom dokonywanie świadomych wyborów i zapewnić doskonałe doświadczenia zakupowe,
· przygotowywanie ofert, zarządzanie procesami logistycznymi i finansowymi, potrzebnymi do zrealizowania transakcji z klientem biznesowym, odpowiadając za całościową administrację zamówienia.
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
· umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
· restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
· 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
· rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
· kartę Multisport,
· dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
· punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
· darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
· kartę na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka,
· dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
· premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
· prywatny plan emerytalny (PPE),
· ubezpieczenie na życie (NNW),
· kredyt 0% na zakupy w IKEA,
· Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje)
· grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.
W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.
W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
Czujesz, że to praca dla Ciebie?
Zajrzyj do sekcji Najczęstsze pytania, sprawdź więcej szczegółów o rekrutacji i aplikuj do 02.06.2025 na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy
Rekomendowane oferty