Do naszego zespołu poszukujemy samodzielnego, ambitnego i proaktywnego specjalisty ds. marketingu.
Obowiązki
- Współodpowiedzialność za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla brandów z grupy iLabs
- Tworzenie i wdrażania treści marketingowych takich jak: newslettery, artykuły, artykuły SEO, treści do social mediów, materiałów brandingowych itd.
- Opracowywanie content planów dla marek z grupy
- Tworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania leadów i optymalizacji metod pozyskiwania klientów w ścisłej współpracy z zespołami sprzedażowymi.
- Planowanie i koordynowanie działań marketingowych B2B firmy, zapewniając ich spójność z ogólną strategią biznesową.
- Opracowywanie scenariuszy filmów na potrzeby kanałów social media
- Prowadzenie kanałów social mediowych z grupy iLabs
- Prowadzenie kampanii reklamowych w kanałach social media grupy
- Monitorowanie i raportowanie postępów w realizacji wcześniej wyznaczonych celów zarówno marketingowych jak i sprzedażowych
- Analiza trendów rynkowych i identyfikowanie nowych możliwości wzrostu
- Współpraca z zespołem graficznym
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym
- Udokumentowane umiejętności budowania i skalowania strategii marketingowych w środowisku online
- Doświadczenie w zarządzaniu działaniami content marketingowymi (blog, social media, newsletter)
- Znajomość zasad SEO oraz ich praktycznego zastosowania
- Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, HotJar, Clarity)
- Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane
- Umiejętność pracy z systemami CRM, e-mail marketing i marketing automation
- Znajomość branży e-commerce
- Język angielski C1
- Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych w modelu performance (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn)
Oferujemy
- Praca 100% zdalna
- Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności
- Elastyczne godziny pracy
- Duża autonomia pracy