Client Partner (Media, Data & Analysis)
Warszawa – hybrydowo
kontrakt B2B
O nas:
Chcesz dołączyć do dynamicznie rozwijającej się spółki, która zmienia oblicze rynku marketingowego w Polsce? In-Pulse to projekt stworzony przez partnerstwo Żabka Polska i Stagwell – globalnej sieci marketingowej zrzeszającej ponad 70 czołowych firm na świecie.
Co oferujemy?
Jeśli doskonale rozumiesz potrzeby klientów i chcesz kreować przyszłość marketingu, to właśnie Ciebie szukamy!
Zakres obowiązków:
· Realizacja planów sprzedażowych poprzez pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.
· Regularne spotkania z klientami w celu omawiania postępów rozwoju współpracy i zbierania informacji zwrotnych.
· Opracowywanie strategii zwiększających zaangażowanie i lojalność klientów.
· Koordynacja wdrażania produktów badawczych, analitycznych i digitalowych/mediowych u klientów.
· Współpraca z zespołami produktowymi nad dostosowaniem produktów do potrzeb klienta oraz przygotowywaniem ofert.
· Identyfikowanie i rozwijanie nowych możliwości biznesowych w relacjach z klientami.
· Kontrybuowanie w rozbudowie portfolio produktów oferowanych klientom.
· Przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych.
· Analiza wyników projektów i proponowanie usprawnień.
· Współpraca z innymi zespołami wewnętrznymi w celu zapewnienia spójności działań dla klientów.
Nasze oczekiwania:
· Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B, najlepiej w marketingu (strategie, digital, nowe produkty).
· Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z różnych branż oraz prowadzeniu projektów marketingowych lub badawczych.
· Umiejętność konsultacyjnej sprzedaży, oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i interesariuszy.
· Doświadczenie w tworzeniu strategii lojalizacji klientów i rozwijaniu długofalowych relacji.
· Zdolność identyfikowania potrzeb klientów i tworzenia dopasowanych rozwiązań.
· Doskonałe umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne.
· Elastyczność i zdolność do szybkiej adaptacji do nowych warunków.
· Znajomość rynku mediowego, badawczego i/lub analitycznego – rozumienie trendów i mechanizmów – mile widziane
· Orientacja na wyniki i efektywne dostarczanie wartości w wymagającym środowisku.
· Mile widziane: doświadczenie w pracy z zespołami analitycznymi i badawczymi oraz w zarządzaniu projektami.
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, język polski na poziomie ojczystym.
Kluczowe wyzwania:
· Działanie w warunkach start-upu, w zmiennym i złożonym środowisku
· Skupienie uwagi na naszej ofercie i pozyskanie nowych klientów i ich zaufania
· Samodzielność i orientacja na wyniki - sprzedażowe i jakościowe (zadowolenia klienta)
Dlaczego to ciekawa szansa?
· Współtworzenie nowej firmy o bardzo atrakcyjnej ofercie na rynku “wiedzy” - danych i marketingu
· Realny wpływ na kształt oferty i rozwój bazy klientów
· Możliwość tworzenia produktów w oparciu o bardzo ciekawe zasoby partnera z rynku polskiego (jedyna w swoim rodzaju szansa na wgląd do jego środka)
· Szansa na zapoznanie się i wykorzystanie nowoczesnych metodyk i technologii
Benefity:
Nasz proces rekrutacyjny:
Rekomendowane oferty