Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Zakres obowiązków:
Wspieranie kierownika w zarządzaniu zespołem doradców klienta (np. organizacja pracy; monitorowanie KPI)
Wystawianie faktur korygujących w systemie SAP;
Monitorowanie realizacji zamówień i pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów;
Współpraca z innymi działami (logistyka, księgowość, marketing) w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
Wsparcie w szkoleniu nowych pracowników działu;
Udział w innych projektach mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta;
Monitorowanie i moderowanie wiadomości, komentarzy w social mediach;
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie reagowania na zgłoszenia.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta i reklamacji;
Znajomość systemu SAP będzie bardzo dużym atutem;
Umiejętność pracy zespołowej oraz organizacji własnej pracy;
Zdolności analityczne i dokładność;
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Exel)
Oferujemy:
Pracę w stale rozwijającej się firmie;
Przyjazne środowisko pracy i wsparcie Zespołu
Realne możliwości rozwoju;
Kartę sportową, ubezpieczenie grupowe
Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji