Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Inne

Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Inne
Senatorska 14, Łódź

INDIGO NAILS sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: 

  • Wspieranie kierownika w zarządzaniu zespołem doradców klienta (np. organizacja pracy; monitorowanie KPI)

  • Wystawianie faktur korygujących w systemie SAP;

  • Monitorowanie realizacji zamówień i pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów; 

  • Współpraca z innymi działami (logistyka, księgowość, marketing) w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta; 

  • Wsparcie w szkoleniu nowych pracowników działu;

  • Udział w innych projektach mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta; 

  • Monitorowanie i moderowanie wiadomości, komentarzy w social mediach;

  • Współpraca z Działem Marketingu w zakresie reagowania na zgłoszenia.

Wymagania: 

  • Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta i reklamacji;

  • Znajomość systemu SAP będzie bardzo dużym atutem; 

  • Umiejętność pracy zespołowej oraz organizacji własnej pracy;

  • Zdolności analityczne i dokładność; 

  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Exel)

Oferujemy: 

  • Pracę w stale rozwijającej się firmie;

  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie Zespołu 

  • Realne możliwości rozwoju; 

  • Kartę sportową, ubezpieczenie grupowe

Wymagane umiejętności

Google Workspace

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 02.12.2025

Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Podsumowanie oferty

Asystent Kierownika ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Senatorska 14, Łódź
INDIGO NAILS sp. z o.o.
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest INDIGO NAILS sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi („Administrator”). Masz prawo do żądania dostępu do sw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.