Specjalista ds. E-commerce

Marketing

Specjalista ds. E-commerce

Marketing

-, Warszawa

INFOR PL

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

e-commerce
sprzedaż
CMS
Google Ads
Google Analytics
Google Search Console
CRM

Opis stanowiska

Chcesz realnie wpływać na rozwój sprzedaży online i doświadczenie użytkownika w sklepie internetowym?


W Infor rozwijamy e-commerce, który nie tylko sprzedaje, ale przede wszystkim wspiera dostęp do rzetelnej wiedzy. Do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. E-commerce, który wniesie doświadczenie, pomysły i zaangażowanie w dalszy rozwój sklepu internetowego oraz procesów digitalizacji sprzedaży.


Twoje główne zadania:

  • Wprowadzanie i aktualizacja oferty produktowej (publikacje, szkolenia, materiały cyfrowe, produkty fizyczne itp.),

  • Edycja treści, opisów, materiałów graficznych,

  • Dbałość o spójność danych: ceny, kody SKU/EAN, warianty, tagowanie i kategoryzacja,

  • Współpraca z działem marketingu przy wdrażaniu kampanii (promocje, newslettery, działania SEO/SEM, automatyzacje),

  • Tworzenie, realizacja i zarządzanie strategią e-mailingową/newsletterową w połączeniu z komunikacją sprzedażową realizowaną przez kanał e-commerce – w celu budowania zaangażowania i zwiększania konwersji,

  • Współodpowiedzialność za planowanie i kontrolę budżetu działań e-commerce oraz kampanii marketingowych w celu zapewnienia efektywności i realizacji założonych celów sprzedażowych.

  • Zarządzanie integracjami z systemami zewnętrznymi ERP/CRM oraz zewnętrznymi narzędziami sprzedażowymi,

  • Monitorowanie KPI, przygotowywanie raportów i analiz zachowań użytkowników oraz wyników sprzedażowych,

  • Wsparcie działu obsługi klienta online i procesowania zamówień,


Szukamy osoby, która posiada:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy w e-commerce lub sprzedaży internetowej (B2C lub B2B),

  • Praktyczne umiejętności zarządzania ofertą w sklepie online (CMS, kody SKU, porządkowanie bazy produktów),

  • Znajomość narzędzi do e-mail marketingu, Google Ads, Google Analytics, Google Search Console oraz systemów CRM,

  • Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji treści sprzedażowych,

  • Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych,

  • Wysoki poziom samodzielności, inicjatywy i odpowiedzialności za wyniki,

  • Umiejętność pracy projektowej i współpracy z różnymi działami (marketing, IT, sprzedaż),

  • Znajomość trendów e-commerce, UX i aktualnych narzędzi wspierających sprzedaż,

  • Otwartość, komunikatywność i nastawienie na klienta – wewnętrznego i zewnętrznego.


OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia - zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę 

  • Budowanie doświadczenia oraz rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.

  • 3 dni dodatkowego urlopu

  • Kartę Multisport 

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Opieka psychologiczna

  • Opieka medyczna

  • Bony świąteczne

Oferta dodana: 01.10.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. E-commerce

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. E-commerce

-, Warszawa

INFOR PL

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest INFOR PL (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca